Hop til indhold

Recommended Posts

Efter utallige gode anmeldelser af Bella fra jer brødre herinde, så fik jeg endelig chancen for selv at opleve hende :)

Var lidt spændt på om hun var den ægte Bella, men at dømme udfra de billeder jeg har set og hendes være måde, så må hende her være den rigtige.

Bella annoncerede på annoncelight de her dage. (27-28 marts)

Møder op på aftalte adresse i lidt god tid, skriver at hun kan sige til når hun er klar... Kort tid efter svare hun at hun er klar lidt over hel, og jeg bare skal ringe når jeg er ved døren.

Jeg ringer lidt over, hun svare pænt og lukker mig derefter ind.. Jeg får at vide at jeg skal på xx sal og elevatoren ikk kan benyttes... Nå men jeg tager benene nakken og begiver mig imod himlen :)

Heldigvis er jeg i god form, for der var ret langt op..

Bella står i døren, og Wow hun har en god krop og et sødt smil.. Vi går inden for og hun snakker lidt, vi får bekræftet det som allerede var aftalt på forhånd.

Kort tid efter er hun i ført frækt undertøj og det ser jo bare drøn godt ud på hende :)!

Da hun starter på det franske siger hun pludseligt at super fransk koster ekstra, mener at 1200 for en 1/2 time inkl alt og er inkl super fransk, men det mente hun ikk. (Lidt skuffende)

Jeg vil ikke gå i yderligt detaljer, men stram det er hun !

Efter lidt tid banker det på og jeg spørger dumt hvad der sker (vidste godt hvad det betød) hun svare at tiden er fået og jeg må "skynde" mig :(

Nå men vi bliver færdige og jeg forlader lejligheden, kort efter er jeg nede af trapperne og i bilen.. Men opdager at det kun er 25 min siden jeg ringede til hende, det følte jeg mig pænt snydt over ...

Troede sgu en 1/2 time var en 1/2 time fra man begyndte til man sluttede og ikke fra man ringede til man igen var ude.

Krop 9/10

Ansigt 8/10

Sted 8/10 (men meget diskret)

Fransk 9/10

Sex 7/10

Indlevelses evne 10/10

Gentagelse 0/10

Alt for dyrt i forhold til det jeg havde forventet :(

Måske jeg havde forventet alt for meget efter at have læst de mange gode anmeldelser, men det skal siges alt Bella er fantastisk sød og meget service minded ;)

Hedensted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja, Hedensted. Der er ingen grund til at betvivle dit indlæg. Du er kendt her på EG og har bidraget jævnt gennem tiden.

Der er nok sket det at spejderbukserne er kommet af Bella ( undskyld billedet ;)) og hun er blevet mere prof.

Nogen vil kalde det modning, andre kynisme.

Det er synd, for det ødelægger hele det koncept hun blev kendt på. En flot krop med store strut bryster og stram mis, kan mange fremvise. Men den sødme og amatør aura hun omgav sig med før, er svær at eftergøre.

At hun midt i legen forlanger flere penge og så stort turnoff, at havde jeg været dig, var jeg blevet slap. Og så var jeg gået ud af døren.

Hun er uden tvivl stadig sød og ønsker at give kunden en god oplevelse, men det der upselling, det dræber alt.

1200 for en halv time burde efter tidens prissætning også omfatte alt.

Der er trods alt rigtig mange danske piger der for mindre leverer hele spisekortet, og mange af dem er altså også unge, søde og ønsker at give kunden en sublim oplevelse.

Det er sgu trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

3 negative ting i anmeldelsen som Bella skal gøre bedre.

1. Nul bankeri

2. 1200 for en halv time er med superfransk

3. En halv time er mere end 30 min, kunden skal ikke føle sig snydt, Enig med Hedensted i at en betalt halv time er fra man starter det aftalte til man slutter, og ikke alt før det og efter.

Det er en ommer Bella, du må tilbyde en bytter til halv pris.

PS. Det er desværre, det der ofte sker når pigerne bliver kendte, så vil alfonsen score kassen, for der skal måske presses et par ekstra kunder ind i løbet af dagen, hvis man snupper 5-10 min her og der.

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest littledick

At tiden er beskåret bør vel tilskrives klinikken - men det er ikke i orden!

Hvis du nu havde læst annoncen står at superfransk koster 200.- ekstra

"Jeg tilbyder alle blide former og en super dejlig GFE, og alle ydelser er inkl.: Kys og frækt forspil, fransk,spansk og svensk, og sex i alle stillinger med mulighed for flere udløsninger. (Altid med kondom.) Som ekstra ydelse tilbyder jeg lækker superfransk. (Dvs. uden kondom, minus afslutning i mund/ansigt.)

Priser: (Min. 30 min.) 30 min: 1200 kr. 45 min: 1700 kr. 1 time: 2000 kr. + Superfransk: 200 kr."

Jeg mener, at hun har været tydelignok, men at du ikke har læst annonce grundig nok.

Min oplevelse med hende i mandags bar på ingen måde præg af en "kynisk" pige der har været længe i gamet -tværimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har længe gerne ville besøge hende. Hun arbejder næsten aldrig og har alligevel en stor fanskare, imponerende.

Jeg forsøgte igen at få en tid hos hende men alt var optaget hele dagen i dag.

Jeg ved hvordan andre har haft problemer med at få en tid hos hende fordi hun er så populær.

For dem det er lykkedes at få en tid, bestiller I bare en tid uden videre eller fortæller I lidt om jer selv ? Det jeg vil frem til er om hun er selektiv i sin udvælgelse af kunder.

Jeg har ikke hidtil fortalt om mig selv da jeg sidst sendte hende en mail og denne gang var det så sms men jeg overvejer da næste gang at fortælle lidt om mig selv hvis det kan forbedre ens chancer.

Mht anmeldelsen så har man jo forskellige oplevelser, og jeg betaler gerne lidt ekstra hvis pigen er lækker og har god indlevelse, og det siger denne anmeldelse også hun har. Dog bør hun nok lige tænke lidt på serviceniveauet og en halv time er en halv time og så skal der ikke bankes på døren før og man får en bemærkning om at man skal skynde sig, men jeg er stadig villig til at give hende et besøg hvis jeg ellers nogensinde når at får held med at booke en tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra beskrivelsen kunne det godt lyde som om, at hun arbejder fra samme sted som f.eks Nadja mm gør. 

Da jeg mødte Bella havde vi to timer, og jeg fik 2½ time inkl hentning. Hun kiggede kun på klokken, da hun var i bad af to omgange, men ellers var der intet. Men der var det også kun hende selv, og ingen andre som skulle tjene på det. Som jeg forstod det, havde den ene gæst brændt hende af tidligere på dagen, og jeg var altså eneste besøgende. 

Tid er meget objektivt. For måske betaler man for 30 min, men hvad skal de sidste 5 minutter bruges på, hvis stemning er akavet? Eller hvis man intet har at tale om. Jeg synes, at det går lidt galt, når alle fokuserer ensidig på tiden, fremfor den ydelse og service der har været. Måske snydes man for 5 min den ene gang, men har man været sød ved pigen, får man med sikkerhed de 5 min + mere tid en anden gang. 

Men det lyder som om, at få et fast sted, måske ikke er den optimale løsning for Bella, da hun dermed kommer væk fra det unikke, som der var ved hende tidligere, hvor hun var mere lazy med tiden. Men omvendt ved jeg også, at der snart sker nogle større ændringer i hendes liv, og at hun derfor er ved at spare en del penge sammen, og derfor malkes koen måske lidt ekstra her og nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Jeg har helt klart set mig blind på annoncen og overset de 200 ekstra, det er min fejl, var bare så tændt og opsat på at møde Bella som alle roser til skyerne.

Bella kunne bekræfte at flere piger arbejdede på adressen, det var privat og diskret, dog Ikke noget særligt men alligevel var det skam fint, Skønheden Bella tog jo ens opmærksomhed ;)

Tak til eroguide og jer brødre, det er jo vores alle sammens anmeldelser og kommentere, som gør at vi har langt i mellem de uheldige oplevelser :)

Hedensted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Jeg har helt klart set mig blind på annoncen og overset de 200 ekstra, det er min fejl, var bare så tændt og opsat på at møde Bella som alle roser til skyerne.

Bella kunne bekræfte at flere piger arbejdede på adressen, det var privat og diskret, dog Ikke noget særligt men alligevel var det skam fint, Skønheden Bella tog jo ens opmærksomhed ;)

Tak til eroguide og jer brødre, det er jo vores alle sammens anmeldelser og kommentere, som gør at vi har langt i mellem de uheldige oplevelser :)

Hedensted

Hedensted. 

Til dit forsvar vil jeg sige, at i nogle af hendes annoncer var det ikke helt tydeligt. Men jeg antager nu altid når noget står med + på kortet, så er det ikke inklusiv... uanset hvad der ellers er oplyst... og at "ved kemi" ikke inkluderer mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest littledick

og at "ved kemi" ikke inkluderer mig - Jeg griner stadigvæk!! ÆÆÆlsker når folk er selvironiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...