Hop til indhold

Fairy Hands i Brønhøj - okay, men...

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i sidste uge Best Relax Massage / Fairy Hands på en adresse i Brønshøj:

https://nympho.dk/n5882/2312/the-best-relax-massage-in-town-fairy-hands

Hun er er flot bygget kvinde med kilometervis as kurver på alle de rigtige steder.  Hendes barm stritter under den lille Brazil kroptop, dog uden at brysterne på nogen tidspunkt kommer til syn (desværre). Dem gad jeg godt se.

Massagedelen var præget af bløde kæretegn, let til mellem i styrke. Ingen pirring. Ved afsluttende hj, blev det gået til på industri-tempo - det virker, men var bestemt ikke den bedste hånd afslutning jeg har prøvet.  Kvinden stiller sig også må en mode at berøring (af den strittende bagdel) ikke lige kan lade sig gøre. 

Oplevelsen var ok, men ikke mere.  Det kunne være at et andet besøg var på plads blot for at se om kemien var bedre anden gang (og for at måske få flimt af de den skjulte brysteskat).

Tak for nu, og ha' det sjovt derude!

Redigeret af Irony
Forkert stavning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.