Hop til indhold
Guest Sunny the best

Det skulle jo være så smart med de selfies der. Her er mit bidrag.

Recommended Posts

Guest Sunny the best

Hmmm hvad betyder de prikker der under vores billeder ??

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en hård uge på rumvandring tog jeg en selfie, som jeg gerne deler med jer søde mennesker på jorden, lille Dannevang er lidt svært at få øje på herfra....

Jeg skulle hilse at sige at rumsex er bare så vildt, jeg har opdaget 100 nye sexstillinger, så ikke er prøvet før på jorden :P

Piger bare sig til, hvis I med en tur til stjernerne :D

goooood weeekeeeend ! og solen skinner altid i rummet ! :D

selfies-photo-gallery.jpeg2-1280x960.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm hvad betyder de prikker der under vores billeder ??

Sunny,

De er en slags status/rang på om du har skrevet mange indlæg... jo flere indlæg jo flere prikker/kugler får du, dog får du max. 3 prikker :D  (måske har det også noget med hvor længe du har været på EG)

Så er der advarselspoint, som du får hvis du har været ekstra slem på Eroguide. :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sunny,

De er en slags status/rang på om du har skrevet mange indlæg... jo flere indlæg jo flere prikker/kugler får du, dog får du max. 3 prikker :D

Så er der advarselspoint, som du får hvis du har været ekstra slem på Eroguide. :D

Når Sunny så kun har to prikker. Er det så fordi hun er en slem pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jeg kan faktisk godt være en sød pige. Griner. Tak for svar så har jeg også lært lidt i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sunny,

De er en slags status/rang på om du har skrevet mange indlæg... jo flere indlæg jo flere prikker/kugler får du, dog får du max. 3 prikker :D (måske har det også noget med hvor længe du har været på EG)

Jeg troede faktisk at de lyste op når man fik et advarsels point...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede faktisk at de lyste op når man fik et advarsels point...

det gør de også du kan bare ikke se det :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...