Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Forum

Jeg skal til møde ved Buddinge Station i slutnigen af næste uge, og vil høre om der er nogen som kan anbefale et sted til thai massage.

Ønsker: Sød og imødekommende pige (20-40 år)

Ikke alt for åbenlyst sted med indgang ud til en befærdet vej

Gerne tilbud om ekstra service (B2B og/eller Pussyslide ville være et ønske, men ikke et krav)

Lad mig høre om jeres gode erfaringer....og også hvis der er steder jeg skal holde mig fra

/Wanderlust

Skrevet
  • Author

@Søløven Er selve massagen noget værd hos Bella, eller er det primært den ekstra service man besøger hende for?

Min tanke er at der gerne må være fokus på massagen til at starte med, og at den ekstra service bliver tilbudt under massagen....Dvs at det ikke nødvendigvis er åbenlyst fra starten af (hvis det altså giver nogen mening)

/Wanderlust

Skrevet

@Wanderlust
Jeg har selv været forbi Bella. Hun er super sød og massagen er yderst god. Det er en god blanding mellem pirrende berøringer og god massage. Hun er helt klart et besøg værd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.