PoulAfDK 76 Skrevet søndag klokken 07:00 Lysten meldte sig i går så jeg kontaktede Vanessa og aftale 30 minutter sent om aftenen. Jeg ville gerne se hende i sin skolepigeuniform liggende på alle 4 mens jeg tog hende i doggy og med det store spejl lige foran. Hun er virkelig petit, flot, og forstår at føre en samtale. havde spurgt om hun kendte amazone-positionen og hvis ikke om hun så ville google den. Efter vi havde smagt på hinanden tog hun selv initiativ til at prøve og gav den virkelig gas mens vi begge grinte lidt, skønt. Sluttede af med et handjob imens hun gav sig selv finger. Hun er ofte ved Valhalla og jeg kan virkelig anbefale at besøge hende. Billederne er ægte. https://annoncelight.dk/showad/399371 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 435 Skrevet søndag klokken 07:10 (edited) God reklame , kan kun sige det passer hun er et stort + og et genbesøg vær Redigeret søndag klokken 07:10 af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 76 Skrevet søndag klokken 07:18 Stenbukken4700 skrev, for 8 minutter siden: God reklame , kan kun sige det passer hun er et stort + og et genbesøg vær Lad os kalde det en anmeldelse og ikke en reklame Jeg hader reklamer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 435 Skrevet søndag klokken 07:21 ok vi dropper reklamen så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet søndag klokken 07:23 (edited) Stenbukken4700 skrev, for 13 minutter siden: God reklame , kan kun sige det passer hun er et stort + og et genbesøg vær Hun har været en lille nips , for 10 kg siden der kunne man smide rundt med hende, det var tider. Redigeret søndag klokken 07:23 af stigstig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 76 Skrevet søndag klokken 14:27 stigstig skrev, for 7 timer siden: Hun har været en lille nips , for 10 kg siden der kunne man smide rundt med hende, det var tider. Ja muligvis. Jeg var også et nips engang. Hendes nuværende form klæder hende synes jeg - svært for mig at forestille mig, at jeg ville besøge hende hvis hun manglede 10 kg. - den blødeste petite numse jeg har oplevet. Ærgerligt hun ikke tilbyder anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Graylord 15 Skrevet søndag klokken 21:24 Vanessa er virkelig en sød pige. Der ud over er hun mega lækker. Skøn krop, fantastiske øjne og så er hun virkelig dejlig at dyrke sex med. Hun er indlevende og gør virkelig sit for at give en god oplevelse. Også de varmeste anbefalinger herfra. selvom det nærmer sig et halvt års tid siden jeg sidst besøgte hende... / Graylord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 44 Skrevet for 23 timer siden (edited) En dejlig og sød pige ,gode indlevelse og ok sex . Jeg besøgte hende første gang 5 -6 år siden hvor hun var nybegynder . Der var hun stram og nydelig . Det er kommet lidt extra kilo på . Men hun er stadig sød . Redigeret for 22 timer siden af Betelgeuse1965#2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 76 Skrevet for 22 timer siden Betelgeuse1965#2 skrev, 1 time siden: En dejlig og sød pige ,gode indlevelse og ok sex . Jeg besøgte hende første gang 5 -6 år siden hvor hun var nybegynder . Der var hun stram og nydelig . Det er kommet lidt extra kilo på . Men hun er stadig sød . Jeg vil dertil sige, at hun fortsat føles stram for mit vedkommende. Og jeg er gennemsnitlig vil jeg tro. Hendes fisse er så fucking nice at se i en doggy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg