Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Kate, hvilket var lettere skuffende. Hun var sød og serviceminded, som pigerne i Hørdumsgade har ry for, og der var bestemt ingen stress. Jeg var dog lokket til at dette billede, som i farten godt kunne ligne Kate, men er taget fra 'Miss Charlotte Fox'.  Resten af billederne er af hende.

309818.jpg

Kate tog i mod i den sorte kjole,som hun har på på hendes egne billeder, hvor alt er strammet godt op. Men når pengene er betalt og kjolen kommer af, er hendes krop, og specielt brysterne, ikke så lækre som billedet antyder.

Jeg havde betalt 500,- for '20 min good sex', hvilket inkluderede superfransk, og fik fuld valuta for pengene. Ingen tvivl om at de lægger vægt på service der, og jeg ville nok ikke være så skuffet hvis det ikke var for den falske markedsføring.

Så pointen er vel: det er et godt sted, og jeg vender helt sikkert tilbage til andre piger, men det er ærgeligt at bruge falske billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg støtter op om anmeldelsen. Hun er en kvabset blondine, og på de billeder der reelt forestiller hende suger hun kinderne ind for at virke slankere.

Med det sagt så synes jeg egentlig at hun var en ret sød og charmerende tøs midt i 20'erne. Pænt bredt smil og imødekommende. Hviler tilsyneladende i det hun laver. Også udemærket sex faktisk. Så hvis man er til de bløde frodige damer så er hun anbefalelsesværdig.

Så ja billederne er taget i optimale vinkler, men 900 for en time med hende er stadig kup pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også nikke genkendende til jeres oplevelse.

Billederne af hende er med fuld "krigsmaling" på - der ser hun faktisk ret hot ud hvis i spørger mig.

Når hun får tager tøjet af kommer der en lidt for stor mavse frem, men ellers nogle helt fine store ægte babser.

Hun er en rigtig sød og servicemindet pige, jeg fik to gange megafransk indenfor min time - det skulle ikke koste ekstra, men jeg synes nu alligevel hun fortjente lidt drikkepenge for nummer 2 - det blev hun selvfølgelig glad for.

De tre piger jeg tidligere har besøgt (Nicole, Sarah og Emmy) har været helt i top - og til prisen helt sublimt.

Kate kommer jeg ikke tilbage til igen - men gerne til andre lækre talenter fra Hørdumsgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...