Gangbang-milf 576 Skrevet lørdag klokken 19:10 Frækt gangbang i Vejle. Torsdag d. 8 maj 11:30-13:30 Og 19:00-21:00 Kun 1200 kr. for 2 timer Mulighed for at deltage som kigger. Med afslutning udover mig eller i min mund for 400 kr. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming. Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Der er IKKE anal med denne dag. Håber at føle mig godt brugt, med sæd løbende ud af min brugte mis. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv, der elsker at blive brugt - Ekstrem liderlig og sexhungrende milf. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. Hvis for få tilmeldt, vil der være risiko for aflysning. Tilbyder også få 1:1 tider denne dag. Skriv for priser. #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck [email protected] Noter gerne enten dag eller aften i emnefeltet ❤️ #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 576 Skrevet for 12 timer siden Desværre problemer med jeg ikke kan svare tilbage hvis du skriver fra et mobilnummer, så skriv gerne fra alm. mail. samt ønsker man 1:1 møde så skal det bookes inden dagen. ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg