Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

daw  i stuen

Ja så havde man fødselsdag og måtte jo forkæle mig selv lidt...

Fillipinsk massage i Randers, blev nysgerrig, aftalte et tidspunkt, hun måtte aflyse, men så alligevel ikke, vi aftale ½ time, jeg fik ca 40 min, ikke mørklagte rum, hun er god til det, afslappende, baller fik også en tur...kommer nok igen. Hun er måske på min alder, ca 60

SuksaBay i Rønde, længe siden jeg har været der, ca 1 år, fik aftalt 30 min på sms, troede jeg, fik 1 time, gad ikke at brokke mig, havde ikke aftalt hvilken form for massage, så det blev rigtig thai-massage med knæ og albuer og hele hendes vægt, aav, men effektivt, der er 4 ansatte tror jeg, de snakker uafbrudt og griner, svært at slappe af, tror ikke jeg kommer igen....

Skrevet

Hejsa! Hvor fandt du den Filippinske dame?

Er der et link? Evt pb. Tak

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, for 54 minutter siden:

Hejsa! Hvor fandt du den Filippinske dame?

Er der et link? Evt pb. Tak

jeg forstår det ikke....når jeg søger på Fillipinsk massage Randers,  i google, så er det de første links der kommer op...men du bruger måske ikke google? 

Skrevet
  • Author
Fedtøre skrev, for 52 minutter siden:

Intet frækt, er det rigtigt opfattet?

det må være korrekt...har dog kun været der 1 gang kort, men der blev ikke lagt op til noget...som ældre tha...nå nej fillipiner er hun nu meget sød

• 3 weeks later...
Skrevet
Jankanda skrev, den 3.5.2025 at 09:28:

daw  i stuen

Ja så havde man fødselsdag og måtte jo forkæle mig selv lidt...

Fillipinsk massage i Randers, blev nysgerrig, aftalte et tidspunkt, hun måtte aflyse, men så alligevel ikke, vi aftale ½ time, jeg fik ca 40 min, ikke mørklagte rum, hun er god til det, afslappende, baller fik også en tur...kommer nok igen. Hun er måske på min alder, ca 60

SuksaBay i Rønde, længe siden jeg har været der, ca 1 år, fik aftalt 30 min på sms, troede jeg, fik 1 time, gad ikke at brokke mig, havde ikke aftalt hvilken form for massage, så det blev rigtig thai-massage med knæ og albuer og hele hendes vægt, aav, men effektivt, der er 4 ansatte tror jeg, de snakker uafbrudt og griner, svært at slappe af, tror ikke jeg kommer igen....

Er der nogen mulighed for ekstra I Rønde?

Redigeret af badejernet

Skrevet

@badejernetnej det er der ikke

Har besøgt mange gange, god massage og ikke andet, men hun kan finde på at skrive til dig, at hun savner dig, hun flirter gerne, men er vel det man kan kalde en narrefisse.

Npe det er sagt er hun en sød moden dame. Der er flere, jeg er kun blevet masseret af hende selv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.