morten hansen 2 Skrevet 28. Marts, 2014 thai body oil massage 1200 1 time med alt ? men det var kun massage 500kr mere hvis jeg ville have bj dårlig service / havde aftalt inden det var med afslutning til 1200kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Ja, De vader ikke ligefrem rundt i gode anmeldelser på Glostrup Thai. Har selv været der 2 gange med et års mellemrum. Jeg gider ikke at bruge flere penge der, netop pga den ringe service Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 28. Marts, 2014 thai body oil massage 1200 1 time med alt ? men det var kun massage 500kr mere hvis jeg ville have bj dårlig service / havde aftalt inden det var med afslutning til 1200kr Ja, det er da utroligt at man kan drive en butik på den måde. Men så ved man jo hvor man ikke skal spendere sine skillinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 574 Skrevet 30. Marts, 2014 Helt enig Besøgte dem selv for et par år siden, hvor de annoncerede med "nye piger" og nogle dejlige beskrivelser. Det havde bare intet med virkeligheden at gøre, og de får stadig "nye piger" hele tiden. Jeg havde en lignende ringe oplevelse på Singha, og var heller ikke der den eneste. Ringe ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg