Hop til indhold

Recommended Posts

glemte helt skrive ,hun er tilbage i Vejle, og super dejlig som altid.hun kender mine behov, så det er bare så skønt, slapppe af med hende, og nyder igen hendes afslutning, hvor hun giver min ven en dejlig omkring. overvejer besøg igen 

https://annoncelight.dk/showad/340972

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Og hvad kan vi så bruge denne anmeldelse til? Du skriver kun at du får dækket dit eget behov, intet om pigens præstation, hendes udseende, akten og stedet som sådan ???

men det er da godt for vi andre at vide, at du overvejer at besøge hende igen :-) god weekend

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henriks skrev, for 5 timer siden:

glemte helt skrive ,hun er tilbage i Vejle, og super dejlig som altid.hun kender mine behov, så det er bare så skønt, slapppe af med hende, og nyder igen hendes afslutning, hvor hun giver min ven en dejlig omkring. overvejer besøg igen 

https://annoncelight.dk/showad/340972

kan ikke åbne link

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 3 timer siden:

Og hvad kan vi så bruge denne anmeldelse til? Du skriver kun at du får dækket dit eget behov, intet om pigens præstation, hendes udseende, akten og stedet som sådan ???

men det er da godt for vi andre at vide, at du overvejer at besøge hende igen :-) god weekend

- kommentar som dit her har jeg fået flere måneders karentæne for...jeg forstår ikke at andre ikke får det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok fordi du ikke er informativ i dine indlæg, men kun konstaterende. Eller hvad ved jeg. Det er jo også ligegyldigt. Slut herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal være obs på, at hende "Tina" der er nævnt i annoncen er ikke samme Tina som nu er mutter og driver biksen. Den nye Tina er ret robust bygget, og er faktisk rigtig god til massage-delen. Hun fortalte mig faktisk hun ikke brød sig om sex-delen  .. lidt nederen når man lige har lagt 1200 for en time :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...