Henriks 40 Skrevet 2. Maj glemte helt skrive ,hun er tilbage i Vejle, og super dejlig som altid.hun kender mine behov, så det er bare så skønt, slapppe af med hende, og nyder igen hendes afslutning, hvor hun giver min ven en dejlig omkring. overvejer besøg igen https://annoncelight.dk/showad/340972 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 123 Skrevet 2. Maj (edited) Og hvad kan vi så bruge denne anmeldelse til? Du skriver kun at du får dækket dit eget behov, intet om pigens præstation, hendes udseende, akten og stedet som sådan ??? men det er da godt for vi andre at vide, at du overvejer at besøge hende igen god weekend Redigeret 2. Maj af MrExtra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 64 Skrevet 2. Maj Henriks skrev, for 5 timer siden: glemte helt skrive ,hun er tilbage i Vejle, og super dejlig som altid.hun kender mine behov, så det er bare så skønt, slapppe af med hende, og nyder igen hendes afslutning, hvor hun giver min ven en dejlig omkring. overvejer besøg igen https://annoncelight.dk/showad/340972 kan ikke åbne link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 2. Maj MrExtra skrev, for 3 timer siden: Og hvad kan vi så bruge denne anmeldelse til? Du skriver kun at du får dækket dit eget behov, intet om pigens præstation, hendes udseende, akten og stedet som sådan ??? men det er da godt for vi andre at vide, at du overvejer at besøge hende igen god weekend - kommentar som dit her har jeg fået flere måneders karentæne for...jeg forstår ikke at andre ikke får det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 123 Skrevet 3. Maj Det er nok fordi du ikke er informativ i dine indlæg, men kun konstaterende. Eller hvad ved jeg. Det er jo også ligegyldigt. Slut herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MalleDegrain 20 Skrevet 4. Maj Man skal være obs på, at hende "Tina" der er nævnt i annoncen er ikke samme Tina som nu er mutter og driver biksen. Den nye Tina er ret robust bygget, og er faktisk rigtig god til massage-delen. Hun fortalte mig faktisk hun ikke brød sig om sex-delen .. lidt nederen når man lige har lagt 1200 for en time 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg