Hop til indhold

fræk og afslappende thai massage tæt på Zoo i København

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Jeg søger en fræk og afslappende thai massage tæt på Zoo i København – gerne med en flot, yngre massør. Jeg vil have en rigtig god massage med lidt ekstra krydderi, men uden sex. Kan I anbefale steder i nærheden, der leverer en diskret, lækker atmosfære og en oplevelse, der rammer plet?

dbh

firstlovemalai

Redigeret af Stapler

Skrevet

Pøøv Googlemaps

Skriv

Thai massage.  og tryk søg ( i dette område ) 

Så kommer stederne op 

der er både på Fasanvej og smallegsde og pile alle 

Redigeret af Klipklap

Skrevet

Hos Mali er der ikke noget ekstra krydderi overhovedet. Men en rigtig god massage. Hun er ikke specielt ung. Over 40. Jeg har hilst på hendes mand, som sad i butikken da jeg ankom en af gangene.

Hos Aisooda (Yo) er det muligt med hele pakken. Jeg kan ikke rigtig huske massagen, for det har jeg næsten ikke fået :) Har ikke set nogen unge hos Yo og Yo er selv midt fyrrerne, hvis ikke ældre. Skulle der være en ung til stede, kan man jo godt sige at man ikke vil have sex og så tænker jeg at det nok skulle være mere end muligt at få en håndtrold :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.