Hop til indhold

1 time massage og hj.400,-?

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener at have læst herinde om hende, jeg fandt hende i hvert flad på annoncelight.dk hvor hendes alder var omkring 40 år.

Skrevet
  • Author

Er der ingen der kan fortælle om et besøg hos hende???

Skrevet

Damen er sindsyg. Lad være med at besøge hende. Det er penge ud af vinduet.

Skrevet

Damen er sindsyg. Lad være med at besøge hende. Det er penge ud af vinduet.

Fortæl fortæl ?

Hvad har du oplevet ?

Dit indlæg giver jo ingen mening i den korte form!

Redigeret af frisk fyr nsj

Skrevet

Fortæl fortæl ?

Hvad har du oplevet ?

Dit indlæg giver jo ingen mening i den korte form!

besøgte hende for nogle måneder siden, da jeg blev lukket ind i lejligheden stod hun og kiggede mærkeligt på mig, som om jeg kom fra en anden planet, hun virkede sur. Nå men jeg blev vist ind i, tror jeg, hendes soveværelse og fik at vide at jeg skulle tage tøjet af og ligge mig ned, så kom hun ind og begyndte at smøre mig ind i olie.

Jeg prøvede at small talke, spurgte hvor hun kom fra, hvortil hun svarede at hun var russer og om jeg da havde et problem med det og sådan var der flere ting, så kom jeg til at lægge en hånds på hendes ben, det måtte jeg ikke, så skulle jeg ihvertfald betale 100 kr. mere og lige pludselig efter 20 - 25 min stoppede hun med at massere og sagde, at jeg godt kunne tage mit tøj på og gå, for hun følte ikke, at vi passede sammen, jeg tog mit tøj på, medens at hun gik rundt og mumlede et eller andet på formentligt russisk, så sagde hun at jeg skyldte hende 500kr. Jeg gav hende 300 g sagde til hende at det måtte være det og gik. Så råbte hun efter mig, medens at jeg gik ned af trappen for til sidst at smække døren hårdt i .

Der er ingen tvivl hos mig om at hun er rablende sindsyg, men man kan da sige at 400 kr ikke er ret meget for en gang massage og et handjob, men vil nu hellere give 100 kr. mere og få en lille, sød og lækker thaipige til at give mig det;-)

Skrevet

besøgte hende for nogle måneder siden, da jeg blev lukket ind i lejligheden stod hun og kiggede mærkeligt på mig, som om jeg kom fra en anden planet, hun virkede sur. Nå men jeg blev vist ind i, tror jeg, hendes soveværelse og fik at vide at jeg skulle tage tøjet af og ligge mig ned, så kom hun ind og begyndte at smøre mig ind i olie.

Jeg prøvede at small talke, spurgte hvor hun kom fra, hvortil hun svarede at hun var russer og om jeg da havde et problem med det og sådan var der flere ting, så kom jeg til at lægge en hånds på hendes ben, det måtte jeg ikke, så skulle jeg ihvertfald betale 100 kr. mere og lige pludselig efter 20 - 25 min stoppede hun med at massere og sagde, at jeg godt kunne tage mit tøj på og gå, for hun følte ikke, at vi passede sammen, jeg tog mit tøj på, medens at hun gik rundt og mumlede et eller andet på formentligt russisk, så sagde hun at jeg skyldte hende 500kr. Jeg gav hende 300 g sagde til hende at det måtte være det og gik. Så råbte hun efter mig, medens at jeg gik ned af trappen for til sidst at smække døren hårdt i .

Der er ingen tvivl hos mig om at hun er rablende sindsyg, men man kan da sige at 400 kr ikke er ret meget for en gang massage og et handjob, men vil nu hellere give 100 kr. mere og få en lille, sød og lækker thaipige til at give mig det;-)

Lyder som en pige der har en masse personlige problemer, der så læsser af på dig. Det hele er tabt på gulvet hvis hun ikke kan koble af fra hendes privatliv.

Du har jo intet at gøre med alt det lort hun siger, hvis det passer det du skriver her i indlægget.

Hun er vist IKKE serviceminded overhovedet, og burde aldrig få så meget som en eneste kunde med den skod-attitude hun lægger for dagen.

Kolde russiske pengemaskine. Annoncen er ELENDIGT lavet, enormt dårlige beskrivelse og et billede der vender den forkerte vej.

Jeg kan bare krydse fingre for at der ikke er flere rotter der hopper i fælden hos hende.

Som min gamle mor ville sige: Hun skulle skamme sig.

Skrevet

Men er det så hende på billedet ?

Annoncen siger hun er 21 år, men billedet siger vist noget andet :-(

Skrevet

Ja det er hende på billede, men hvis hun kun er 21 år gammel, er det måske derfor hun syntes vi ikke harmonere, jeg er jo trods alt over fyrre..mit sidste råd var at man skulle tage en thaipige i stedet, men for tiden, mener jeg egentligt at man hellere skulle besøge Sweet Julia på Islands Brygge. hun er noget af det bedste jeg nogen sinde har besøgt ;-)..............

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.