riftykey9800 10 Skrevet torsdag klokken 16:24 Nu har jeg været medlem af sugardaters godt og vel 2-3 år og syntes med tiden der bliver flere og flere fakers og kun online ting hvilket er fint nok for nogle og andre syntes ikke det er trist at folk skal fake omkring ting og blockere en når man ikke er til online og når man så spørger folk om billeder osv så har de ikke lyst til at sende billeder men vi mænd skal sende billeder pga så ved de at vi er seriøse Hviket jeg syntes skal gå begge veje nu har jeg meldt mig ud af SD hvad tænker du omkring sugardaters ? hvad er din holdning til SD ? er det for dyrt ? eller er du tilfreds med det ? jeg vil meget gerne høres jeres mening =) rigtig god torsdag til jer alle i Forumet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 33 Skrevet torsdag klokken 16:58 Med mindre du vild med at være paypig og spilde urimelige summer på ingenting så er det 99% spild af tid. Men vil få meget mere ud af henvende sig direkte til insta modeller eller Onlyfans. Begge er mange penge og ender meget lidt men i alternativerne kan du i det mindste se hvem som tager dig i bagdelen - det er Heidi på 35 der leger hende på 17. Hvis du virkelig er seriøs om dit emne så er sexklubberne i Kbh faktisk dit bedste bud - flere har deres egne hjemmesider og hvis du er nogenlunde normal uden at være for creepy og liderlige så er folk faktisk til at tale med hvis du er ligefrem og høflig uden at gemme dig. Der er overraskende mange piger og par der nyder at lege med moden/ældre mænd. Der vil være en hel del der siger nej men i det mindste er det dine egne kommunikationsevner og charme der afgør om du får kontakt. Mit bedste råd er at få hul igennem til en eller flere piger i mellem alderen og så er din første oplevelse ikke hende på 18 du skræmmer væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Netrom2000 2 Skrevet torsdag klokken 17:01 Hej riftykey9800. Har været med on/of i en del år nu og må give dig ret, der er mere useriøse end omvendt. Prisen er alt for høj og melder mig næsten kun til når der er et tilbud på medlemskab. Når de skriver på engelsk er min erfaring at det er fake og vil have dig over på en anden platform. Priserne er også stukket helt af, når du endelig kommer i gennem. Det er ærgerligt at det er ved at være udvandet da konceptet er godt. Det er bare min erfaring, men der er vel andre som har en bedre, vil jeg tro el? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 593 Skrevet torsdag klokken 17:54 Du kan stadig finde 'guld' - hvis du ikke kun er der for et knald... Har været on and off de sidste 5-6 år - og haft rigtig fine relationer... Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg