Hop til indhold
xxlfyr7100

Nogen som har prøvet Ungtbuttetpar7000??

Recommended Posts

Hejsa, 

jeg kan se de ikke har haft en annonce i længere tid, men er der nogen som har prøvet dem  ?

 

https://annoncelight.dk/annonce/106247/30-min-trekant-medq-i-centrum-lige-nu-i-fredericia-600

 

Har skrevet til den i en uges tid, men de svarer ikke.

 

Kunne godt tænke mig at prøve et par, men vil heller ikke ud og køre en længere tur. 

Men er der nogen som evt. kan give en anmeldelse af dem ?

 

Mvh

Hyggelig buttet fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig kontakt i formiddags, og er lige kommet hjem fra 30 min fræk 3kant.

Det var super frækt, og som i annoncen, så lå q parat med bind for øjnene.

Jeg startede med at slikke hende, og jeg kunne tydeligt mærke at det kunne hun godt lide, for hun sprøjtede lidt.

Derefter fik jeg kun lige ganske kort sutter pik til den var stiv, det var hun ikke så vild med, men super god, og imens kneppede manden hende bagfra.

Også skiftede vi med at bolle hende, og slukke at at hun lå ovenpå mig og red, imens m tog hende analt.. Dejlig sandwich det var første gang jeg har prøvet det, og absolut ikke sidste.

De sagde at de ikke gjorde det så tit mere, men man måtte bar skrive, også svarede de når de havde tid..

Glæder mig til næste gang jeg skal til Fredericia ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...