the dude 3 Skrevet 1. Maj Er der nogen der kan oplyse om Gip er tilbage ? Hvis hun er retur, er der så nogen, der kan fortælle lidt om dagsformen og serviceniveauet ? Det er lidt længe siden jeg har været i storbyen... Er der stadig andre piger i forretningen - hvem ? Takker... the dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 1. Maj Ups - kan flyttes til efterlysninger - beklager... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 1. Maj the dude skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der kan oplyse om Gip er tilbage ? Hvis hun er retur, er der så nogen, der kan fortælle lidt om dagsformen og serviceniveauet ? Det er lidt længe siden jeg har været i storbyen... Er der stadig andre piger i forretningen - hvem ? Takker... the dude Gib leverer altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 29 Skrevet 1. Maj Gip har haft godt af en lille ferie, hun er virkelig i hopla. Det er en af de thaipiger der kan holde mig på grænsen i 3/4 time inden afleveringen, dejligt skift mellem blow, cow, misionær, reverscow, massage, pussyslide og så aflevering i munden. Afsluttet med lidt afslappende massage. Hun var der alene. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 8 Skrevet 5. Maj lyder godt, er der et link til PP massage og Gip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 57 Skrevet 6. Maj Pedal2 skrev, den 5.5.2025 at 07:52: lyder godt, er der et link til PP massage og Gip? Nope, de reklamerer ikke på de normale sider .. google det og de har en lille website.. men ingen billeder af damen /damerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg