Hop til indhold

Falske profiler på ero

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg oplevet et par gange at profiler herinde tilmelder sig mine arrangementer og ikke dukker op. 
kan man gøre noget ved det, for er da øv man ikke kan nogenlunde stole på profiler herinde. Plejer man ellers at kunne nogenlunde 

Skrevet

Tænker at hvis man skal validere med nemid, mister stedet ret mange brugere :)

Skrevet

Det nemmeste ville nok være, kun at acceptere brugere med mange anmeldelser eller indlæg, så får du nok sorteret de mest useriøse fra. :)

Skrevet
  • Author
Raphael skrev, for 41 minutter siden:

Det nemmeste ville nok være, kun at acceptere brugere med mange anmeldelser eller indlæg, så får du nok sorteret de mest useriøse fra. :)

Gjorde jeg også. Profil fra 2020. Flere indlæg….. 

Skrevet
Gangbang-milf skrev, for 8 timer siden:

Gjorde jeg også. Profil fra 2020. Flere indlæg….. 

Det gør jo ikke nødvendigvis brugerne falske, det gør dem bare til idioter.
Op på hesten (eller noget andet) igen, idioter findes alle steder.

Skrevet

Det har været diskussioner om samme før en del gange- Søg og du skal finde.

Ingen har dog en entydig svar. Tror at mænd synes det er en spændende tanke men så alligevel ikke når det kommer til stykket. 

Seriøst ?  - "da øv man ikke kan nogenlunde stole på profiler herinde". Hvorfor skulle man det?

Og så ligefrem "falske profiler". WTF :o

Redigeret af Mime

Skrevet

Der er da stor forskel på at  have en  falsk  profil,  være  useriøs  eller  få  kolde  fødder,  og  ikke  have  nosser  nok til at melde fra. 

De  findes  overalt,  også  mænd  som jeg  har  mødtes  med  og  fået  indtryk af at de er til at  regne  med  og så  er de  tavse  op til en  aftale. Eller mænd  der  synes at  de  gør mig en  kæmpe tjeneste ved at stille deres pik  og  perverse fantasier til rådighed og  forventer det  hele gratis. 

Jeg kan ikke længere hidse mig op, trækker blot  på  skulderen, og håber at næste hankøn er mere seriøs. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.