SpankingSub 1104 Skrevet 30. April For en del år siden, den gang smporten fandtes, var der en slave som blandt side billeder i sin profil havde en fin tegning/skitse af hvordan man sikkert kan stikke nåle gennem nosserne. Jeg var sikker på jeg havde den i mine gemmer, men... Er der nogen som husker tegningen og måske stadig har en kopi? Så vil jeg meget gerne have en kopi enten her, i en PB eller i en e-mail Taj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 1. Maj @SpankingSub jeg har måske noget Kigger lige i gemmerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 16 Skrevet 25. Maj Stiller gerne mine nosser til rådighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 27. Maj av av, det har nu aldrig turde, kom endelig med anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueslave 48 Skrevet 27. Maj Madame Illona skrev, den 1.5.2025 at 09:08: @SpankingSub jeg har måske noget Kigger lige i gemmerne Lyder spændende kom DE frem til materialet og vil DE evt. dele det i en privat besked . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueslave 48 Skrevet 29. Maj SpankingSub skrev, for 10 timer siden: IMG_4338.heic.heifUnavailable Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 29. Maj Trueslave skrev, for 2 timer siden: Evner åbenbart ikke at uploade billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 1. Juni (edited) Så fik min veninde leget med nål med mig som nålepude. En meget, på den gode måde,stærk oplevelse for hende. For mig mere en mind fucker end en smerte oplevelse. Redigeret 1. Juni af SpankingSub 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 18. September Undskyld og ikke for at virke fordømmende, men hvad f... Tænder man ved nåle gennem nosserne!? Jeg er ved at dø af skræk men fortæl gerne jeg er nysgerrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 19. September Statler skrev, for 12 timer siden: Undskyld og ikke for at virke fordømmende, men hvad f... Tænder man ved nåle gennem nosserne!? Jeg er ved at dø af skræk men fortæl gerne jeg er nysgerrig. Smerte …. At være bundet og ikke kan røre sig & SÅ kommer nålen ….. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 20. September Madame Illona skrev, den 19.9.2025 at 10:35: Smerte …. At være bundet og ikke kan røre sig & SÅ kommer nålen ….. Helt enig Madame Illona, og en fed oplevelse fordi legen med nåle er mere frygten end smerten som ikke er så slem som man frygter første, anden og alle de andre gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hannic 41 59 Skrevet 21. September hej jeg kan også kun sige at det er en supper fed oplevelse at få nåle ind i gennem nosserne og specielt i pikhoved har prøvet med akupunktur nåle super fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bygger 43 Skrevet 22. September Har også prøvet det flere gange. 15 cm lange nåle tværs gemmen begge kugler Og så strøm til Fed oplevelse!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 22. September SpankingSub skrev, den 20.9.2025 at 15:41: Helt enig Madame Illona, og en fed oplevelse fordi legen med nåle er mere frygten end smerten som ikke er så slem som man frygter første, anden og alle de andre gange hej Spanking tak for at dele, helt klart noget jeg ikke har haft mod til at prøve "endnu", og Bygges ide med strøm wow , Er der ikke nogen risiko for at man kan ramme noget der ikke skal rammes og derved infektion eller andet ( jeg aner intet om nåle emne så måske dumt spørgsmål) men tak for billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 24. September Når man leger med nåle skal er det vigtigt at alt holdes sterilt, dvs sprites godt af i de områder hvor der stikkes og husk nålene er engangs nåle dvs har de først været brugt kan de ikke bruges igen. Har nålen siddet længe bør den del som skal gennem huden for at komme ud sprites af igen. Er sikker på at der er andre som har gode råd her. Nedenfor ses du hvor det er sikkert at stikke i nosserne. God fornøjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg