Hop til indhold

Victoria latina in Søborg, nogle erfaringer?

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

i dag tænkte jeg, at jeg skulle prøve hende. jeg skriver en sms til hende, og hun svarer inden for 10 min og fortæller mig om hendes menu. jeg siger ja tak til 15 min mega for 500.

jeg spørger hende om adressen... ikke noget svar... 10 min senere ringer jeg til hende. jeg spørger igen, om hun har tid til mig, hvis jeg kommer om 15-20 min. hun svarer ja.

da jeg ankommer på adressen, skriver jeg til hende, at jeg er der. hun svarer igen ikke... jeg prøver at ringe... ikke noget svar. det regner, så jeg prøver igen at ringe. stadig ikke noget svar. så skriver hun en sms med "i cant help you right now darling". jeg svarer, at jeg for 20 min siden lige har snakket med hende, og hun sagde, jeg kunne komme forbi. så svarer hun bare med "No".

så jeg kører hjem igen.

måske andre har haft en bedre oplevelse med hende... hun lød sød nok i telefonen.

Redigeret af srynoname

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.