Titommeren 338 Skrevet onsdag klokken 05:55 https://annoncelight.dk/showad/336135 På grund af udstationering (til Sjælland) havde jeg ikke fået besøgt Kesa i et halvt års tid, så det var med stor spænding og forventning, jeg lavede en aftale med hende. Hurtig aftale på SMS, nem parkering og denne gang skulle jeg gå ind foran bygningen, men det var nu ikke et problem, da stedet ser meget diskret ud. Jeg blev modtaget af en Kesa, der strålede og var smukkere end nogensinde. Den helt rigtige Kesa-massage med stor opmærksomhed omkring min eneste erogene zone, så min pik var ved at eksplodere inden vi gik i gang med det sjove. Massagen gik over i et skønt, vådt og dybt blowjob, mens hun stod ind over mit ansigt, så jeg kunne se og lege med hendes lækre fisse og røv. Efter et stykke tid sænkede hun sig ned over mit ansigt og jeg slikkede grådigt fisse og røv på hende, mens hun suttede til perfektion. Jeg havde bedt Kesa om ikke at tisse, før jeg kom og det vidste hun godt hvad betød. Jeg fik et vandfald af urin og druknede næsten i urin. Det var vildt frækt (hvis man tænder på det, som jeg gør). Efter at Kesa ikke havde mere urin gik hun ned til pikken med ryggen til mig, så jeg kunne se hendes lækre røv, mens hun gav mig den frækkeste pussyslide, indtil pikken var vanvittig tæt på at eksplodere. Gummi på i et snuptag og op i den stramme fisse og efter et skønt ridt eksploderede pikken. Fuuuuuck det var godt og jeg bliver stadigvæk helt høj, når jeg skriver dette. Kesa holder stadigvæk og kan absolut anbefales… 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 48 Skrevet onsdag klokken 12:16 Er også altid gået smilende fra mine besøg hos skønne Kesa 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 63 Skrevet torsdag klokken 18:44 HUn er en fantastisk skøn kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkermand 24 Skrevet fredag klokken 10:57 dengamlejyde skrev, den 30.4.2025 at 14:16: Er også altid gået smilende fra mine besøg hos skønne Kesa Kesa er bare ener, fræk og lækker og også super sød Er kommet ved hende igennem flere år og faktisk kun hende jeg frekventerer nu om dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætterhøjben 0 Skrevet for 1 time siden Hej venner Er hun en sluger og kan man godt bare køre det som enkelt ydelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg