Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Tungen

Hun ser ellers rigtig sød ud - vil du fortælle hvorfor du ikke gider hende?

På forhånd tak.

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der kan svare på om det er hende der var i Vejle ? For hvis det er hende gider jeg ikke køre efter hende, pæn pige men så er det også sagt 

https://annoncelight.dk/showad/393876

Hvis du har mødt hende ,må du jo selv kunne vurdere om det er samme pige i annoncen . 

Billederne er jo ret tydelige ...

Skrevet

Det er samme som i Vejle. Både under navn du nævner mensogså Katy i Vejle. Stedet i Vejle er pt. rømmet. 

Redigeret af lurikken

Skrevet
  • Author
MusicMan skrev, for 15 timer siden:

Hej Tungen

Hun ser ellers rigtig sød ud - vil du fortælle hvorfor du ikke gider hende?

På forhånd tak.

Ja hun er en pæn pige men hun ligger sig bare på ryggen og stire op i loftet og ind imellem taler hun Thai med sig selv som om man ikke er der og så er der foto shop med de bryster for i virkeligheden er det størrelse AA 

Skrevet
  • Author
lurikken skrev, for 5 timer siden:

Det er samme som i Vejle. Både under navn du nævner mensogså Katy i Vejle. Stedet i Vejle er pt. rømmet. 

Er der ikke bare kommet andre piger i Vejle ? 

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 5 timer siden:

Er der ikke bare kommet andre piger i Vejle ? 

Ikke hvad jeg ved - spurgte Vida direkte om der var andre/nye piger på adressen og hun svarede “place is empty now”. Om der kommer nye med tiden ved jeg ikke men det lød som om, og som jeg forstod det, var hele setuppet rykket til Aalborg, inkl. Vida som ejede klinikken. 

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 10 timer siden:

Ja hun er en pæn pige men hun ligger sig bare på ryggen og stire op i loftet og ind imellem taler hun Thai med sig selv som om man ikke er der og så er der foto shop med de bryster for i virkeligheden er det størrelse AA 

Ja okay, det kan jeg godt følge. Ærgerligt.

Tak for svar :-)

Skrevet

Øv ærgerligt jeg ikke så denne her ! 

total intetsigende besøg , jeg har lavet anmeldelse nu 

Skrevet
  • Author
lurikken skrev, den 1.5.2025 at 04:43:

Ikke hvad jeg ved - spurgte Vida direkte om der var andre/nye piger på adressen og hun svarede “place is empty now”. Om der kommer nye med tiden ved jeg ikke men det lød som om, og som jeg forstod det, var hele setuppet rykket til Aalborg, inkl. Vida som ejede klinikken. 

Arrr jeg tror ikke det er Vida du har talt med for sidst jeg havde sex med hende skulle hun til Thailand dagen efter sidst i marts 

Skrevet
Tungen1972 skrev, for 17 timer siden:

Arrr jeg tror ikke det er Vida du har talt med for sidst jeg havde sex med hende skulle hun til Thailand dagen efter sidst i marts 

Muligt. Jeg bad ikke om ID. Men udgav sig for at være, skrev på WhatsApp. Egentlig også lige meget, stedet er pt. væk i Vejle. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.