pacer 2552 Skrevet 27. Marts, 2014 http://www.rungthipthaimassage.dk/ Halløj. Besøgte stedet her og fik en dejlig omgang olie massage. En moden spinkel kvinde med stærke hænder, det var dejligt. Dog blev jeg skuffet over der ingen hentydninger til et håndjob var, det ville ha været dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 28. Marts, 2014 http://www.rungthipthaimassage.dk/ Halløj. Besøgte stedet her og fik en dejlig omgang olie massage. En moden spinkel kvinde med stærke hænder, det var dejligt. Dog blev jeg skuffet over der ingen hentydninger til et håndjob var, det ville ha været dejligt. Ja det lyder da trist. Der plejer ellers ikke at mangle ekstra service der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 29. Marts, 2014 http://www.rungthipthaimassage.dk/ Halløj. Besøgte stedet her og fik en dejlig omgang olie massage. En moden spinkel kvinde med stærke hænder, det var dejligt. Dog blev jeg skuffet over der ingen hentydninger til et håndjob var, det ville ha været dejligt. Hvis hun var spinkel, så kan det ikke have været Namthip. Fik du hendes navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 29. Marts, 2014 Hej Drenge Det er lille søsteren, der er begyndt for lidt over et årstid siden. Damen er jo 40 plus så.. Forvent ikke en sprød ungpige. Hun er efter sigende ( Namtip) blevet habil til hård massage! Hun give B2B hvilket ikke er noget Namtip er så vild med;-) Nam er stadigt god for en hård massage med finish ) Luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2552 Skrevet 29. Marts, 2014 Hun fortalte ikke sit navn, gik bare ud fra det var ejeren. Ja hun var spinkel og +40. Siger i Namtip giver bedre massage? Så skal det da prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cynder Skrevet 29. Marts, 2014 Jeg har altid fået afslutning af begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 29. Marts, 2014 Når pacer ikke fik et tilbud om håndjob, så kan det måske skyldes dårlig kemi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 29. Marts, 2014 Grunden til du ikke fik tilbudt HJ Pacer er fordi du beholdt underbukserne på det er tegn på man ikke ønsker andet end massage og respekteres af de fleste massører. Næste gang så bare af med underhylerne så skal du se hvad du får af tilbud god fornøjelse the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2552 Skrevet 30. Marts, 2014 Dårlig kemi bemærkede jeg ikke noget at, det er nok det med underbukserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malerguru 14 Skrevet 30. Marts, 2014 (edited) Har besøgt Namthip rimelig fast det sidste års tid og har fået super massage og skønt HJ hver gang med hende helt nøgen.. Har os prøvet søsteren et par gange. Men hun er ikke helt på niveau med Namthip. Så Pacer næste gang smid du bare det hele.. Redigeret 30. Marts, 2014 af Malerguru Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 31. Marts, 2014 Er der nogle som har fået andet end et HJ af dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 31. Marts, 2014 Hej, Nej, og det er ikke fordi jeg ikke har prøvet ! Men så den for stor så er der for meget ! ( Sperm) Desuden er det faktisk en bedrift at få Namtip til at smide tøjet, hun er ikke så glad for det der hænger! Men hun er sku en dejlig lille sag alderen taget i betragtning, bryster er ret gode til super spansk ))) Luke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Soylent Green Skrevet 2. April, 2014 Hej, Nej, og det er ikke fordi jeg ikke har prøvet ! Men så den for stor så er der for meget ! ( Sperm) Desuden er det faktisk en bedrift at få Namtip til at smide tøjet, hun er ikke så glad for det der hænger! Men hun er sku en dejlig lille sag alderen taget i betragtning, bryster er ret gode til super spansk ))) Luke En bedrift vil jeg nok ikke kalde det. Hvis en stamkunde spørger om hun vil tage tøjet af, så gør hun det. Det er i øvrigt en anelse pudsigt, at hun altid taler om sit slappe mave skind *GGG* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2014 Hvad koster HJ hos d'damer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malerguru 14 Skrevet 2. April, 2014 Plejer at give 700kr, for 1 times olie med HJ og hende nøgen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg