N88 111 Skrevet 12. Juli, 2025 Nej. Hun er ikke helt glat. Gudskelov. Hun har den sejeste lille moustache , men alt det du skal slikke på er barberet. der er kun en lille tot for os der godt kan lide lidt hår. jeg checkede lige i går i noget af det bedste oral sex jeg har prøvet, og hun var med på turen - hele vejen. Lækkert!! fantastisk massage. En skøn, smuk og moden lille nips, med den skønneste krop. En rigtig lækker fræk lille sag. jeg kommer snart igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 59 Skrevet 10. September, 2025 Ved I om hun har mulighed for at tilbyde bad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 679 Skrevet 10. September, 2025 UnderSolen skrev, for 7 timer siden: Ved I om hun har mulighed for at tilbyde bad? Der er fin badeværelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wingmann 0 Skrevet 24. September, 2025 (edited) Tilbyder Nana evt uden kondom ?? Redigeret 24. September, 2025 af Wingmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 45 Skrevet 25. September, 2025 Nej, Nana bruger kondom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 124 Skrevet 20. Februar Jeg har længe overvejet et besøg hos Nana efter de mange gode anmeldelser. Hvordan er hendes priser for tiden? Jeg tænker for en time med FP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 99 Skrevet 20. Februar jydefyren skrev, 1 time siden: Hvordan er hendes priser for tiden? Jeg tænker for en time med FP. Tænker du får det mest præcise svar ved at spørge Nana 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 124 Skrevet 21. Februar Kirneh86 skrev, for 22 timer siden: Tænker du får det mest præcise svar ved at spørge Nana Det har du selvfølgelig ret i, og jeg har spurgt hende og fået en timepris, men ville ikke spørge til ekstra på sms, når hun ikke selv nævnte det. Jeg forventer en samlet pris på 1000-1500, men måske der var nogle, der kunne nævne, hvilken ende af den skala, der var nærmest. Jeg vil helst hverken hæve alt for mange eller for få penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 99 Skrevet 21. Februar jydefyren skrev, for 30 minutter siden: Jeg forventer en samlet pris på 1000-1500 Du kan forvente den lave ende af det interval du skriver, Nana har ingen problemer med at svare på ekstra over sms 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg