Kirneh86 36 Skrevet 30. Juni theman41 skrev, for 2 timer siden: Telefonnummer er slettet i tråden så ikke så nemt Ret enkelt på Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 1. Juli theman41 skrev, den 30.6.2025 at 08:21: Link ? Kontakt oplysninger for der er oplyst på Google der er lukket permanent Klinikken er bare flyttet 50 meter og ligger der hvor Oue lå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 1. Juli Måske man skulle aflægge hende et besøg.. igen.. er der nogen som har besøgt hende for nylig og kan berette noget spændende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 58 Skrevet 3. Juli theman41 skrev, den 30.6.2025 at 08:57: Telefonnummer er slettet i tråden så ikke så nemt Prøv at gå en tur op ad vester Kirkestræde og se til venstre. Bemærk jeg sagde opad. jeg skal på besøg imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandvaskeren 4 Skrevet 4. Juli 20 UBRUGELIGE indlæg!! Find dog et chatforum! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 63 Skrevet 5. Juli Strandvaskeren skrev, for 7 timer siden: 20 UBRUGELIGE indlæg!! Find dog et chatforum! Og du bragte det så op på 21 ... ja ja, jeg ved godt at jeg så må gøre det til 22, men måske du som helt ny bruger skulle klappe hesten og byde ind med noget brugbart før du begynder at kritisere for meget herinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 40 Skrevet 12. Juli Strandvaskeren skrev, den 4.7.2025 at 20:56: 20 UBRUGELIGE indlæg!! Find dog et chatforum! Fjols 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2228 Skrevet 15. Juli Vi taler pænt til hinanden herinde. Og vi kalder bestemt ingen for fjolser. theman41 skrev, den 12.7.2025 at 09:26: Fjols 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 18. August Herren47 skrev, den 16.5.2025 at 21:36: Ja det kan man vist stadig godt, hun siger godt nok nej til mange men har selvf også ret til selv at vælge hvem hun gider knalde med, men af erfaring ved jeg det godt kan fåes der. Og det er en ganske god tur. Hun bliver mega liderlig og våd og tror at når hun siger ja til fp så er det fordi hun selv har lyst til vedkommende. Må man bruge sine fingre i hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 18. August nylonstrømpen skrev, for 4 timer siden: Må man bruge sine fingre i hende? Det har jeg før gjort, men det er længe siden jeg har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 18. August Sunes skrev, for 1 minut siden: Det har jeg før gjort, men det er længe siden jeg har besøgt hende Og vil hun slikkes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 18. August nylonstrømpen skrev, for 34 minutter siden: Og vil hun slikkes Det vil hun, desværre kun 1 gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 16 Skrevet 18. August Sunes skrev, for 5 minutter siden: Det vil hun, desværre kun 1 gang Hmm...jeg elsker og slikke i lang tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 18. August Sunes skrev, for 4 timer siden: Det vil hun, desværre kun 1 gang Slikke 1 gang?? Hvad mener du?? er det lang tid siden du har besøgt hende? Gad godt prøve omkring hende igen, det er vel 2-3 år siden. er hun klar på at knalde uden gummi?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 18. August Hun kan/ vil kun slikkes til en orgasme, det forstår jeg naturligvis, jeg er jo ikke den eneste der har ønsket om at slikke, så kan hun jo blive voldsomt øm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 6 Skrevet 18. August Kirneh86 skrev, den 30.6.2025 at 11:02: Ret enkelt på Google Desværre som nævnt af flere giver Google ikke den nye og rigtige adresse. Men oplyser et telefonnummer på den gamle adresse som slutter på 74 (håber det er ok at skrive dette). Kan nogen bekræfte at det stadig er det nummer hun bruger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 36 Skrevet 19. August Papillon skrev, for 4 timer siden: Desværre som nævnt af flere giver Google ikke den nye og rigtige adresse. Men oplyser et telefonnummer på den gamle adresse som slutter på 74 (håber det er ok at skrive dette). Kan nogen bekræfte at det stadig er det nummer hun bruger? Det er stadig det nummer hun bruger, har endnu ikke besøgt hende, men skrev med hende i går, hurtig og god kommunikation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 667 Skrevet 19. August Hvordan ser skønheden ud og hvordan Ca alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 22. August Kirneh86 skrev, den 19.8.2025 at 04:29: Det er stadig det nummer hun bruger, har endnu ikke besøgt hende, men skrev med hende i går, hurtig og god kommunikation Kan du bestille fuld pakke over sms? og giv endelig en Update når du har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 22. August Sunes skrev, den 18.8.2025 at 19:50: Hun kan/ vil kun slikkes til en orgasme, det forstår jeg naturligvis, jeg er jo ikke den eneste der har ønsket om at slikke, så kan hun jo blive voldsomt øm Har du besøgt hende for nylig og kan man stadig få fuld pakke med alt hvad det indebærer? er hun til anal ? og hvad med blow uden kondom?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 13 Skrevet 22. August @Herren47Det er længe siden jeg har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 4 Skrevet 24. August ikke for at afspore tråden men hvordan er hendes massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 26. August Hun lyder spændende. Det må jeg prøve. Er det muligt at knalde uden gummi? ps spar mig for alle de hellige opstød angående kondom eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet 26. August Pj73 skrev, for 4 timer siden: Hun lyder spændende. Det må jeg prøve. Er det muligt at knalde uden gummi? ps spar mig for alle de hellige opstød angående kondom eller ej Har hørt hun har knaldet flere uden kondom, du kan da gøre forsøget. Lad os endelig vide hvis det Lykkes. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg