ktk 3 Skrevet 29. April Nogen der har været hos hende for nylig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 19 Skrevet 16. Maj Ja det kan man vist stadig godt, hun siger godt nok nej til mange men har selvf også ret til selv at vælge hvem hun gider knalde med, men af erfaring ved jeg det godt kan fåes der. Og det er en ganske god tur. Hun bliver mega liderlig og våd og tror at når hun siger ja til fp så er det fordi hun selv har lyst til vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet 18. Maj hotred skrev, for 3 timer siden: Link Hvad mener du med eller uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 63 Skrevet 19. Maj hvor finder man oplysninger om stedet/kvinden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2014 Skrevet 19. Maj @ktk jeg har slettet telefonnumeret du skrev. Du kan med fordel sætte link ind, hvor telefonnumeret fremgår - hvis du ønsker det oplyst. Og et godt råd. Sæt lige tempoet ned og se hvem du svarer og hvad. Det er en tråd ikke en chat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 19 Skrevet søndag klokken 14:41 ktk skrev, den 19.5.2025 at 14:07: Er hun stadig glat babetet Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 19 Skrevet søndag klokken 14:48 ktk skrev, den 18.5.2025 at 21:27: Men hun er meget liderlig Ja hun er meget liderlig og bliver meget våd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 19 Skrevet søndag klokken 16:11 ktk skrev, for 1 minut siden: Hun er dejlig Bestemt ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet søndag klokken 17:58 Herren47 skrev, for 1 time siden: Bestemt ja. Er hun glat baberet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 53 Skrevet søndag klokken 19:34 ktk skrev, 1 time siden: Hun knapper godt Det er godt at høre. Jeg har altid selv haft problemer med at knappe mine bukser bagefter --- Er stedet ikke lukket? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet søndag klokken 19:47 Også mig hun er sindssyg liderlig, ned dildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet i går klokken 06:21 Link ? Kontakt oplysninger for der er oplyst på Google der er lukket permanent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ktk 3 Skrevet i går klokken 06:29 Hun er flyttet 100 meter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet i går klokken 06:31 Okay har du kontakt oplysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet i går klokken 06:57 ktk skrev, for 15 minutter siden: Søg på hendes nummer Telefonnummer er slettet i tråden så ikke så nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg