Hop til indhold
HyggeKrig

Premium Chokolade - feinschmeckeri fra øverste hylde.

Recommended Posts

Selv efter nogle dag er det stadig svært at finde ord på en oplevelse, der satte selv mine højeste forventninger, ønsker og drømme fuldstændig til vægs.

ja her er tale om et besøg hos, mit ynglings chokolade.

hvilket jeg bestemt kan bekræfte at det er hun.

https://annoncelight.dk/showad/425532

En skøn vidunderlig smuk mørk kvinde, der med en personlighed eleverer det hele til nye højder.

En dialog hvor tanker og ønsker uden besvær, blev til at lige det jeg ønskede blev til virkelighed.

Det kostede det det skulle og jeg må sige i bakspejlet var det billigt oplevelsen taget i betragtning. 1 time med lidt lækre ekstra krydderier blev det til.

Som sagt er hun en smuk kvinde, billederne er 100% autentiske.

Hendes personlighed er lige så ærlig, autentisk, nærværende frisk og skøn.

Oplevelsen UUUUUHHHAAAAAA, den sad 100% lige i skabet og det var tydeligt at hun nød det også. Jeg vil ikke gå i detaljer men forsikre at det jeg ønskede og vi havde aftalt, blev gjort til virkelighed hele vejen plus lidt ekstra og der var intet jeg kunne forestille mig der skulle / kunne gøres anderledes eller bedre, når to mennesker mødes på den måde for første gang.

Er du selv positiv imødekommende og lytter, hører og rummer hende som det dejlige menneske hun er, så er det fuldt ud gengældt den anden vej.

Min uden sammenligning bedste oplevelse til dato, og jeg har kun rosende ord og anbefalinger at sige om hende.

Se så at komme afsted, dit livs bedste stykke chokolade er lige der og behandler du hende godt, for du med 100% en feinsmecker oplevelse af de aller bedste fra den helt øverste hylde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har været meget heldig åbenbart. 
Din anmeldelse er i hvert fald en stor kontrast til hvad andre - jeg selv inkl - har oplevet med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder til at du har oplevet det stik modsatte af hvad jeg gjorde. Jeg må ærligt indrømme at jeg føler et gran af misundelse - jeg ville ønske jeg kunne fortælle samme positive historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er absolut pragtfuld at se på, og jeg er vild med tunge kys og sex med sorte piger som der er alt for få af, men jeg har måske også en fetish for sorte piger :wub:

Jeg har ikke bemærket hende før, og desværre står der i hendes annonce at hun havde sidste dag tirsdag, i går.

Der er vel ikke nogen der ved om og hvornår hun kommer tilbage til København …?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...