Hop til indhold

Svea Kolding /Sønderjylland

Featured Replies

Skrevet

Skal i den nærmeste fremtid aflægge Svea et besøg - nogen der kan fortælle lidt om hendes ca. rigtige alder og hvilken statur (middel/kraftig/eller mere) ?
Link ikke muligt da hun vist er på ferie.

Håber på lidt hjælp og skal nok anmelde efter ;-)

Skrevet

Jeg har besøgt hende nogle gange og kan så absolut anbefale hende hvis man er til modne MILFs. Staturen er nok middel til lidt kraftig eller let buttet uden på nogen måde at tangere overvægtig eller tyk. Meget lækre bryster og en flot stor men velsiddende røv og kønt ansigt, så altså absolut en indbydende kvinde. Aldersmæssigt er jeg ret usikker så alle forbehold tages, men jeg tror hun er over de 49 år. 

Skrevet

Er du sikker på det er Svea du refererer til?? Mig bekendt er der ikke en GP ved det navn i Kolding lige pt. Måske mener du Vera.

men så foreslår jeg du læser anmeldelsen her på EG.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Kan se Svea er tilbage -nogen der kan fortælle om hendes mål - er lidt bange for hvor mange extra kilo hun har ? Er hun ellers lækker ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.