Hop til indhold
bifyr71

Agatha Russel vs Ellen

Recommended Posts

Agathads pik er en smule større. Men ellen var betydelig bedre til at bruge sin.. syntes faktisk at akathad var en skuffelse. Er glad for jeg nåede at få besøgt ellen. Aldrig er jeg bleven høvlet så godt igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok . Tak for input. Det er netop en tur som den med Ellen der bare kunne pule igennem. Ser om lysten måske tar overhånd trænger til en nådesløs omgang pul

Del dette indlæg

Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 19 timer siden:

Ok . Tak for input. Det er netop en tur som den med Ellen der bare kunne pule igennem. Ser om lysten måske tar overhånd trænger til en nådesløs omgang pul

Hende her skulle angiveligt også kunne pude igennem, har jeg hørt;)https://annoncelight.dk/showad/342927

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har besøgt både Ellen og Agatha flere gange. Agatha er ikke så sød og sjov som Ellen, som jo boede i DK og derfor var let at være på bølgelængde med. Med en godt. tændt Agatha knepper som var hun ansat i et nedbrydningsfirma. Og hun er STOR

Kommer hun til Aarhus igen skal jeg have en tur til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke der er nogen der er bedre ind Ellen var!

Men Agatha er nu meget sød og venlig, og når hun går i gang er hun en af de bedste du kan finde.

Ps: hendes engelsk er meget dårligt, så ha google translate parat;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham-der skrev, for 6 timer siden:

Ps: hendes engelsk er meget dårligt, så ha google translate parat;)

TAK :-) Jeg prøver hende ... jeg taler både portugisisk og spansk - så mon ikke jeg kan få forklaret.... dig aktiv... mig passiv - sæt igang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trannylover skrev, for 5 timer siden:

Hvor er Ellen blevet af?

Hørte på et tidspunkt at hun var flyttet tilbage til Brasilien og startet virksomhed i en helt anden boldgade. Hun er også over 40 nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøg Agetha - kæmpe jern. Som sådan en pæn nok trans, men lidt maskulin.

Kunne godt overveje at genbesøge hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...