hamderfrække 45 Skrevet tirsdag klokken 13:16 Kære alle bruger, nysgerrig,samt dem der laver anmeldelser herinde på eroguide.dk. Ja om ikke så længe lukker Skype for deres tjenester, dog ikke video opkald via møder, forretninger, men alle andre brugere kan ikke benytte Skype, som jeg har læst og forstået det. Ja så ved du/ i det. https://support.microsoft.com/da-dk/skype/skype-går-på-pension-i-maj-2025-det-skal-du-vide-2a7d2501-427f-485e-8be0-2068a9f90472 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 85 Skrevet tirsdag klokken 15:02 Jeg troede troede det var lukket for længe siden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 21 Skrevet tirsdag klokken 15:22 Happyfeet skrev, for 17 minutter siden: Jeg troede troede det var lukket for længe siden Kun professionel og dem der havde egen server, men teams eller Zoom er vel alternativer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet tirsdag klokken 17:39 Jeg går ud fra at Teams har overtaget det. Mit Skype er blevet til Teams. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 45 Skrevet onsdag klokken 11:30 Happyfeet skrev, for 20 timer siden: Jeg troede troede det var lukket for længe siden Ja det troede jeg endelig også indtil jeg fandt denne opslag som jeg lagt på. Jeg har heller aldrig brugt min i mange år så fair nok der findes også mange andre platforme end Skype. Ud og nyd solen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg