Hop til indhold

Nørresundby : Fræk sexet blondine

Featured Replies

Skrevet

Advarsel!!!

Besøgte denne pige sidst på eftermiddagen i dag. Det er måske hende på billederne. Synes dog hun ser 20-25 år agtig ud på billederne (selvfølgelig svært at vurdere på den type billeder), men i virkeligheden er hun nok tættere på 35-40 år

https://annoncelight.dk/showad/426113

Hun var tydeligt påvirket og det var ikke af alkohol. Hun virkede til at have svært ved at formulere sig. (Høj/Skæv)

Hun har helt sikkert en Pimp der styrer hende, som modtager pengene i køkkenet, bestemmer hvad hun må og sikkert også ham man skriver med.

Først havde hun havde travlt med at jeg skulle betale, nærmest før jeg var kommet ind af døren. Jeg burde have bakket allerede der, men havde svært ved at "vurdere" hende efter så kort tid...

Først da vi begge var nøgne sagde hun at det kostede ekstra at røre hende ved fissen og hendes patter.

Så sagde jeg stop. Fortalte at det da havde været rart at vide før jeg betalte.

Hun blev forvirret og måtte i køkkenet og snakke med pimpen, hun kom tilbage og så måtte jeg pludselig gerne røre hendes patter uden ekstra. Jeg havde dog halvdelen af tøjet på igen da hun kom retur og svarede bare nej tak, og at jeg gerne vil have pengene tilbage...

Jeg forventede faktisk ikke at få pengene, men det fik jeg utroligt nok. Og jeg var ude af døren i en fart. Måtte i øvrigt selv finde ud... 

Jeg må nok erkende at jeg faldt i "fælden" her. Det var en dårlig annonce, dårlig beskrevet og dårlige billeder... man lærer af sine fejl og nogen gange må man jo tage en for holdet.

Vil bestemt ikke anbefale nogen at besøge hende.

Vh Stoltze 

Skrevet

Tak for forsøget, så sparer jeg og andre den tur, og forhåbentlig kommer hun på andre tanker når hun i virkeligheden ikke vil det.

Ret utroligt at du bare fik pengene tilbage. Det er da en form for ærlighed, der vist er ret sjælden.

Skrevet

Hej

Tænker det er hende der før kaldte sig SexyKaty, det lyder meget som samme måde hun gør det på, og hun virkede også påvirket .

Jeg oplevede næsten det samme, kom ind af døren og hun stod med hånden fremme, men da hun ikke lignede hende på billedet og var tydeligt påvirket, valgte jeg at gå igen, men det fik jeg ikke lov til før jeg havde betalt, sagde at det ville jeg ikke for havde ikke modtaget noget, så råbte hun efter sin pimp der kom farende og ville banke mig, så måtte af med pengene, da det nok ikke var så godt at komme hjem med et blåt øje

Redigeret af Nordjyder78

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.