Ahj 3 Skrevet 28. April Hej er der en der kender en man kan få lov til at binde til sengen og have sex med ? ingen smerte eller hård sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 28. April Hej Ahj, Hvis du tænker over hvor mange galninge der er i denne verden, så tror jeg at du først må opbygge et tillidsforhold hos en kvinde, før du får lov til at binde hende og det kræver sikkert flere besøg. Alternativt hendes veninde eller ven ered som sikkerhedsvagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahj 3 Skrevet 28. April Undskyld jeg spøger ,men hvad har det med sagen at gøre ,jeg spurgte om der var en der kendte en og hvis du ikke gør det så scroll vidre på forhånd mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 28. April Jeg ville bare sige at du næppe får lov til at binde en kvinde første gang i mødes. Om det har noget med sagen gør? Jo det synes jeg faktisk. Fortsat god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1209 Skrevet 28. April Tilbage til efterlysningen. Den anden diskussion må tages i generel debat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg