Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fik besøgt denne skønhed for nyligt https://annoncelight.dk/showad/356770 .

Meget flot pige, billederne passer, hurtig kommunikation, tror alder passer også. Oplevelsen var meget typisk for piger fra Østeuropa/ Rumænien. Ikke så meget snak, købte 30 min og vi kom hurtig igang med at kysse. (tilkøbt i forvejen). Hun kysser godt og virker indlevende. Flot ungpiges krop og flotte bryster. Hun kom igang med BJ  uden og det er hun virkelig god til. Jeg kunne mærke at jeg er ved at komme så vi skiftede og jeg slikkede hende. Hun dufter og smager godt. Jeg forslog 69, vi fik gennemført det og videre til en meget aktiv riddetur hvor hun var 100% i hopla. Prøvede et par forskellige stillinger - hun er temmelig stram. Jeg var færdig after måske 15-20 min og hun forslå massage men det havde jeg ikke lyst til. Der var ingen smalltalk eller lignede mens jeg tog tøj på. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.