Hop til indhold

Recommended Posts

Fantastiske Lady Shannie

Efter en del mails frem og tilbage fik vi en aftale i stand en torsdag eftermiddag, men til historien høre også, at vi tidligere i år havde en aftale som jeg måtte aflyse, noget som bestem ikke faldt i god jord hos Lady Shannie, men mere derom senere.

Midt i den Himmerlandske natur ca 10 km fra Hobro ligger Lady Shanies lille gård, i denne nedlagt gård (Husmands sted) har Lady Shannie indrette sit studie, men hele gård skal indrettes som BDSM-sted og som det er nu og som planerne er, så det tegner godt.

Jeg vil ikke bruge så meget tid på at beskrive studiet, da det beskrives meget bedre, end jeg kan, i Lady Shannies annonce på Annonce Light når den er aktiv, og da studiet er i stadig udvikling vil jeg alligevel ikke få alt med.

Vel ankommet der langt ude på landet, blev jeg modtaget af den skønne Lady Shannie i et dress som ikke lod mig i tvivl om at hun var klar som domina og til leg. Efter en velkomst og en lille snak med instruks om husregler og stop ord, blev jeg sendt i bad, med besked om at når jeg kom tilbage fra badet så var legen i gang, at derfra var alvor ikke mere sniksnak.

Må erkende at selv om BDSM verdenen absolut ikke er ny for mig så var jeg noget spændt og nervøse særligt fordi jeg havde set udvalget af piske, og havde nok været lidt overmodig i præsentationen af mig selv, men også fordi den var længe siden jeg havde været udsat for pisk.

Vel inde i studiet modtog Lady Shannie mig igen med et drilsk smil, som jeg ikke kunne tyde, men det kom jeg til! Fik manchetter på håndled og fødder og derefter fastgjort til det meget flotte kors.

Lady Shannie startede med at læse op fra den e-mail hvor jeg havde præsenteret mig selv, og der var nok noget jeg ikke skulle have skrevet.

Med bagdelen strittende udad varme Lady Shannie mine baller op men hænderne, afløst af lidt nippeltortur og kærtegn af min lille pik, da opvarmningen af ballerne ifølge Lady Shannie tilstrækkelig kom der en flogger og et læder bat ”Slapper” frem.

Vi havde jo et regnskab at få opgjort fordi jeg tidligere på året have aflyst en aftale, 50 slag af hver af de 2, fordelt ligeligt på mine baller altså 100 slag i alt. Hvis jeg udstod alle 100 slag, måtte jeg slikke Lady Shannies fisse senere, mentalt indstillede jeg mig på smerte som ville komme, men udsigten til at slikke fisse gjorde at jeg var parat til en del.

Slagene faldt hårdt (jeg var jo varmet op blev der sagt) og battet var tydeligvis det hårdeste af de 2, og jeg bilder mig ind at Lady Shannie slog igennem. Mellem slagene var der lidt nippel og pik/nosse tortur samt brug af mit bagerste hul, men de 100 slag bliv overstået og jeg pillet ned af korset og lidt ind i et andet lokale og sat på en metaltaburet eller pissestolen som Lady Shannie kaldte den hvad jeg ikke helt forstod, men det kom jeg til, selv satte hun sig på en briks så mit ansigt var i højde med hendes skød. At Lady Shannie kan lide at misbruge mandlige slave, var nu tydeligt for mig da hendes trusse var gennemvædet af hendes safter, efter at jeg skulle gætte størrelse på hendes kønslæberne kom trusserne af og jeg fik besked på at slikke Ladyens fisse, en belønning som ikke havde været i mine vildeste fantasier. Mens jeg gjorde mig umage i at slikke Lady Shannies fisse begyndte hun at pisse mig i munden, jeg drak så meget jeg kunne, men strømmen var for stor og meget gik tabt gulvet desværre. Selvfølgelig skulle den smukke stjerne også slikkes og min tunge gik på opdagelse inden i Lady Shannies røv som smagte helt vidunderligt.

Derefter en tur på briksen og en gang CBT samt pisk med spanskrør af inderlår, når jeg kom hjem, skulle jeg jo kunne se og mindes hvor jeg havde været.

Tilbage til korset, og spanking med spanskrør, og her viste Lady Shannie ingen nåde hele 3 spanskrør knækkede før hun var tilfreds og jeg blev frigjort fra korset med besked om at hjælpe mig selv til udløsning i min hånd for derefter at æde min egen sperm.

Efter et bad, en kop kaffe og lille snak om seancen og en del andet drog jeg glad og forløst udover markerne i det skønne danske land.

Kære Lady Shannie, tak for en fantastisk oplevelse i dit studie og i dit selskab

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...