Hop til indhold

Petite Mila - Overholdte ikke aftale..

Featured Replies

Skrevet

Efter at måtte rykke for svar på SMS, fik jeg en aftale i hus med Petite Mila: https://annoncelight.dk/showad/426309 https://annoncelight.dk/profile/Cloud+Nine

Kort efter jeg var kørt afsted skrev hun pludseligt at hun blev 30 minutter forsinket. Lidt irriterende eftersom jeg allerede var på vej og hun ganske kort forinden havde indgået aftalen. Nå, men jeg ville bare holde og vente derovre så, det kunne næsten ikke betale sig at vende om.

Jeg sidder og venter 40 minutter i bilen hvorefter jeg skriver til hende. Men der kommer aldrig svar tilbage, og jeg vælger til sidst at køre hjem igen. Det var så den times tid spildt. Mega irriterende.

Fik i øvrigt aldrig en tilbagemelding, undskyldning eller forklaring..

Jeg kan se at hun ellers har gode anmeldelser herinde, men jeg bliver ikke ny kunde efter den oplevelse.

Nå, det var dagens rant. Havde lige brug for at få luft for min frustration.

Redigeret af Edd

Skrevet

Det er kun hendes "sekretær" du kan bebrejde, da sekretæren åbenbart ikke havde styr på Malis kalender, selv om du lige havde skrevet 

ofte oplevet de ikke svarer hvis de har lavet en fejl ved dobbeltbooking eller lignende

Men stadigvæk pisse irriterende at køre forgæves,  -  når man lige havde sat næsen op efter en spændende oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.