Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hundested eller Nordjylland. De kan ikke helt bestemme sig. 

Lugter langt væk af scam. 
100% forudbetaling med Pay Safe, som skal dokumenteres med skærmbilleder inden du får adressen :roll:

Skrevet
Findesdu skrev, den 28.4.2025 at 11:36:

Er der nogen som har kendskab til denne eller har besøgt stedet? 
Thai Hundested 3390

Altid spændende når noget nyt dukker op..

Hej har været forbi i sidste uge, jeg skrev med hende der har klinikken, hun var på ferie men der var en anden som hed Nina mener jeg det var.

massagen var god hård til mig.

fik et hj, fik ellers at vide pr sms at sex kunne man godt købe, men der gik et eller andet galt i skriveriet men hun gav mig hj.

700 for massage og en håndtrold 

Skrevet
fraekmand40 skrev, den 1.5.2025 at 08:26:

Hej har været forbi i sidste uge, jeg skrev med hende der har klinikken, hun var på ferie men der var en anden som hed Nina mener jeg det var.

fik et hj, fik ellers at vide pr sms at sex kunne man godt købe, men der gik et eller andet galt i skriveriet men hun gav mig hj.

Hej @fraekmand40

Hvordan så pigerne ud? Lignede de dem i annoncen?

Skrevet
  • Author
fraekmand40 skrev, den 1.5.2025 at 08:26:

I Hundested? Eller hvor var du? 

Skrevet
  • Author
fraekmand40 skrev, den 16.5.2025 at 17:53:

Ja i Hundested 

Er det den hvor der i “forvejen” var thai massage? Hun sagde hun havde en veninde i øjeblikket der kunne hjælpe. 

Skrevet
Findesdu skrev, den 19.5.2025 at 08:32:

Er det den hvor der i “forvejen” var thai massage? Hun sagde hun havde en veninde i øjeblikket der kunne hjælpe. 

Ja det er der 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.