Mr Hyde 20 Skrevet 27. April Kære Brødre Er der nogen som har erfaring med denne mørke skønhed? https://annoncelight.dk/showad/426728 på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 857 Skrevet 28. April Hold da op en hårdtpumpet pakke! Ser godt ud, så jeg hører også gerne mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 20 Skrevet 1. Maj Opdatering Da der tilsyneladende ikke var nogen som kunne hjælpe med informationer måtte jeg tage sagen i egen hånd. det er pigen på billederne omend de har fået lidt retouchering. Jeg tror også at alderen er korrekt. Hun er ganske sød og imødekommende, og giver et glimrende blæs, og knald. Jeg oplevede intet tidspres og heller ingen restriktioner i forhold til berøring osv. Hun kan altså roligt besøges. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MabT 2 Skrevet torsdag klokken 10:29 Har hun naturlige bryster eller har de fået hjælp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 20 Skrevet i går klokken 07:55 MabT skrev, den 8.5.2025 at 12:29: Har hun naturlige bryster eller har de fået hjælp? De er helt naturlig og store. Altså ingen silikone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg