HansenDanmark 313 Skrevet 27. April https://sexnord.net/en/profile/762714/monique Monique er helt som du ser på billederne. Mål passer også synes jeg. Hun har fået implantater for ca 2 måneder siden men jeg måtte gerne røre dig bad hun mig være lidt forsigtig. Alderen er lidt svær men jeg tror start 30’erne. Monique er slank og sød og venlig intet at udsætte på der. Hun er ret professionel i sin tilgang men nu er GFE oplevelser i Tyskland ret sjældne efter min erfaring. Du skal besøge Monique hvis du vil besøge en smuk slank kvinde med store pæne bryster og som står ved sine billeder. Hun er som sagt sød og rar. Dog ville hun have EUR 100 for sin ydelse og jeg synes ikke jeg fik ekstra for EUR 20 i forhold til andre steder. Genbesøg: Det tror jeg ikke. Jeg fik det jeg kom efter men der var ikke noget specielt over oplevelsen, jeg vil heller ikke fraråde dig at besøge hende 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 107 Skrevet 3. Maj Jeg besøgte hende i starten af ugen. Hun er alt for pengefikseret og en middelmådig service. Jeg bestilte en halv time med græsk, og derefter fik jeg at vide at hun ikke ville lave græsk alligevel og ville give mig 20 euro retur af de 50 Jeg betalte ekstra for græsk Og bare det at skulle til at diskutere om at skulle have de 50 euro retur ødelægger bare alt. Jeg fik mine 50 euro retur og kommer aldrig ved hende igen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Revser 2 Skrevet 15. Maj Hun ser spændende ud. Hvor kommer hun fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 313 Skrevet 16. Maj Revser skrev, den 15.5.2025 at 14:40: Hun ser spændende ud. Hvor kommer hun fra? Jeg spurgte ikke, men jeg tænker Ungarn eller Rumænien er gode bud??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg