Hop til indhold
Blonde1

Parmassage i København på et lækkert sted?

Recommended Posts

Hustruen og jeg har fået parmassage på lækre spaer i udlandet og vi synes begge det er dejligt og hyggeligt. 
I København har vi fået på greenmassage og massagen var så god som i Thailand. Kommer gerne igen. Men har I andre forslag til steder i Kbh (gerne centrum)? Alternativt andre steder i Storkøbenhavn.

Jeg har ofte selv fået massage alene - i mange former - i DK og udlandet.

Vi kan begge lide at være nøgne under massagen og det er ikke altid OK for stedet, særligt ikke de lækre SPA vi har været på. 

Er OK hvis massøren - specielt til mig som mand - er lidt nærgående. Har dog ikke prøvet andet end en stivert, når parmassage. Det er hun helt OK med. Men drømmer naturligvis om mere end det sammen.Eller at vi får lidt alenetid i direkte forlængelse af  massage…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nimb Wellness ved Tivoli. De udleverer nogle mini undertøj man kan tage på hvis man er genert, men anbefaler direkte at man er helt nøgen. I hvert fald dem jeg har prøvet. Super eksklusivt og lækreste parmassage i KBH. Meget romantisk med lidt te før seancen i deres lounge. Kan anbefale en med et stort krøllet hår, kan ikke lige huske hvad hun hedder, men der plejer være fotos i deres bookingsystem. Ekstra får man næppe, men stadig en lækker intim stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...