Hop til indhold

Hvornår foretrækker du at besøge GP'er?

Hvornår foretrækker du at besøge GP'er? 61 medlemmer har stemt

1. 1. I hvilke tidsrum tager du oftest på GP-besøg? Der er mulighed for at markere flere valgmuligheder

• Hverdage 07-12
      13%
      18
    • Hverdage 12-16
      10%
      14
    • Hverdage 16-19
      13%
      18
    • Hverdage 19-23
      15%
      20
    • Hverdage 23-07
      3%
      5
    • Weekend 07-12
      10%
      13
    • Weekend 12-16
      10%
      13
    • Weekend 16-19
      6%
      9
    • Weekend 19-23
      13%
      17
    • Weekend 23-07
      2%
      3

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Hvornår på dagen og ugen foretrækker i at besøge GP'er?
Her de sidste par måneder har jeg haft en specifik GP i kikkerten, som jeg godt kunne tænke mig at lave en aftale med. Hun arbejder imidlertid udelukkende på hverdage indtil kl 15 om eftermiddagen. Det gør det praktisk talt umuligt for mig at besøge hende, da jeg nærmest altid arbejder kl 8-16, hvilket jeg tænker at mange andre også gør. Her før påske havde jeg imidlertid to feriedage og prøvede begge dage at booke mig ind til en aftale. Begge dage dog uden held, da hun allerede var fuldt booket! 
Det har fået mig til at undre mig lidt. Den pågældende GP har gode anmeldelser herinde og er givetvis populær, så jeg tror den er god nok, når hun skriver at hun har travlt. Det jeg undrer mig over er hvor mange af jer gutter, der har mulighed or at tage på GP-besøg i det jeg ville kalde "almindelig arbejdstid". Det er klart at skifteholdsarbejde, selvstændig beskæftigelse, pensionering og andre forhold kan spille ind. Selv har jeg som sagt et arbejde, der stort set altid kræver at jeg er på arbejdspladsen uden mulighed for at stikke af et par timer midt på dagen. Derfor besøger jeg mest GP'er sent om eftermiddag eller først på aftenen, alternativt i weekenderne.
Byd gerne ind med kommentarer. Det kunne også være interessant at høre fra de lyserøde brugere om i oplever store variationer i løbet af dagen/ugen?
Fortsat god søndag!

Skrevet
  • Author

... og nu er jeg ikke typen der tager til gangbangs (ideen er fræk men tanken om pludselig at møde en man kender holder mig fra det), men jeg har bemærket at disse events næsten også altid ligger i min arbejdstid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.