Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) Tekst, tilbud og fotos finder i her:https://annoncelight.dk/annonce/114691/gb-i-aarhus-inkl-graesk-den-1-april-med-to-unge-piger Redigeret 27. Marts, 2014 af knajten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 28. Marts, 2014 Lyder tiltalene ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 ja bortset fra at Gangbag guy strammer priserne før var det en tusse for 2 timer nu skal man af med 1500, i stedet så jeg tror jeg springer over indtil priserne falder på plads, vores løn stiger jo ikke vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 30. Marts, 2014 er pigerne tvillinger ? eller er det lun den ene der er portrætteret ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2014 Kun den ene og hun er kønnere på billederne end i virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 31. Marts, 2014 Tror det skal prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 26 Skrevet 31. Marts, 2014 Knajten - du er nu altid så vidunderligt positivt indstillet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 1. April, 2014 Et kanon event! Synd for alle dem som ikke kom med, og hende Laura der er bare super dejlig. Ved ikke helt hvor Knajten for det fra men det er jo hans tab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Ved ikke om det 1000 for 2 timer var før med to piger eller kun en, men denne gang var det jo annonceret to piger. Den ene af pigerne desværre meldt afbud og prisen blive 1000 for 2 timer og tror 600 for en time. Var min første gang jeg deltog i GB. Laura er som kan ses på billederne. Hun var meget imødekommende og leveret en top ydelse. Det lykkedes mig at komme tre gang. Den første var megafransk, anden over hendes ansigt og tredje i kondom i mish stilling (og som om de tre gang var ikke nok, var jeg en time efter i thai massage sted og fik massage og ful service lol). Personligt tror jeg ikke jeg vil deltage så ofte ved GB fremover hvis overhovdet. Det skyldes hygiejne og også at være flere på samme pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. April, 2014 Et kanon event! Synd for alle dem som ikke kom med, og hende Laura der er bare super dejlig. Ved ikke helt hvor Knajten for det fra men det er jo hans tab Det var ikke hende jeg omtalte derimod hende der ikke kom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkeye 14 Skrevet 2. April, 2014 Okay Knajten, min fejl og det beklager jeg meget må give dig lidt ret at jeg tror heller ikke jeg vil deltage i flere men det skyldes mest nok at det var noget akavet at have 3 til 4 mænd side og kigge på en alt imens man "arbejder". Men skulle Gangbangguy finde en ny fræk lille pige med asiatisk udseen så kunne det da være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg