Hop til indhold
Gæst

GangBang - Det er ikke en Aprilsnar

Recommended Posts

Gæst

ja bortset fra at Gangbag guy strammer priserne før var det en tusse for 2 timer

nu skal man af med 1500, i stedet så jeg tror jeg springer over indtil priserne

falder på plads, vores løn stiger jo ikke vel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et kanon event! Synd  for alle dem som ikke kom med, og hende Laura der er bare super dejlig. Ved ikke helt hvor Knajten for det fra men det er jo hans tab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved ikke om det 1000 for 2 timer var før med to piger eller kun en, men denne gang var det jo annonceret to piger. Den ene af pigerne desværre meldt afbud og prisen blive 1000 for 2 timer og tror 600 for en time.

Var min første gang jeg deltog i GB. Laura er som kan ses på billederne. Hun var meget imødekommende og leveret en top ydelse. Det lykkedes mig at komme tre gang. Den første var megafransk, anden over hendes ansigt og tredje i kondom i mish stilling (og som om de tre gang var ikke nok, var jeg en time efter i thai massage sted og fik massage og ful service lol).

Personligt tror jeg ikke jeg vil deltage så ofte ved GB fremover hvis overhovdet. Det skyldes hygiejne og også at være flere på samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et kanon event! Synd  for alle dem som ikke kom med, og hende Laura der er bare super dejlig. Ved ikke helt hvor Knajten for det fra men det er jo hans tab :)

 

Det var ikke hende jeg omtalte derimod hende der ikke kom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay Knajten, min fejl og det beklager jeg meget :)

 

 

må give dig lidt ret at jeg tror heller ikke jeg vil deltage i flere men det skyldes mest  nok at det var noget akavet at have 3 til 4 mænd side og kigge på en alt imens man "arbejder". Men skulle Gangbangguy finde en ny fræk lille pige med asiatisk udseen så kunne det da være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...