Hop til indhold

Recommended Posts

Besøget Sonya i onsdags, og hold nu op, hun er dejlig sikke en oplevelse. det er hende på bilderne super flot tøs. Hun giver dejlige lange tunge kys og er helt med i legen og med på alt. Sindssygt blowjob som går helt til roden og slikker bollerne på samme tid. Bestilte 45min og fik den vildeste tur. Startet ud blødt og dejligt så tog fannen ved mig og der skulle hestes :).. om på ryggen og sååå! heelt i bund, der begyndte at komme lyde fra hende og jeg spurte om hun ku komme. hvor på hun smed hovedet tilbage og armene op og holdte fast. Og så vred hun sig og klynket, gal det var frækt. Og jeg gennem kneppet hende hårdt, om i doggy hvor jeg efter lidt kom hende munden og ud over hendes ansigt. Hun tog min pik og kørte den rundt. holdt øjne kontakt, og slugte så det hele så flot.. armen det var så vildt.. vi fik snakket kort og fik sagt farvel med kys plus et lille klap bag i :).. hun sage hun kom måske kom tilbage til september igen… jeg skal helt sikkert besøge hende igen hun er så sød

https://annoncelight.dk/showad/426087

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...