Booba 14 Skrevet lørdag klokken 20:25 Besøgte Mali den anden dag til 30min massage med HJ. Opkald gik fint, nemt at forstå hendes Dansk Stedet var semi diskret, ud til en trafikkeret vej, men man står alligevel lidt skjult så tror ikke nogen lægger mærke til en. Ingen store skilte med hvad der foregår, parkering er dog lidt underligt så det er nemmest bare at parkere ved indkøbcenter i nærheden og gå de 50m Massagen var fin, lidt vild eller nærmere enthusiastisk Handjob var kanon. Hun spurgte ind til hvordan jeg gerne ville have det og kom hele vejen rundt med masser af olie og pirring Jeg var fint tilfreds da jeg gik derfra, lidt langt for mig at køre, men kommer gerne igen https://annoncelight.dk/showad/420485 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
polleplet 17 Skrevet søndag klokken 06:15 Jeg besøgte hende selv for lidt tid siden. Hun er rigtig frisk. Jeg kom endlig kun for massagen, men hun fik mig overtalt til et HJ, som hun klarede super godt. Jeg havde et godt besøg hos hende. Jeg vil dog sige at hendes massage virkede ikke så "professionel". Det var mere, som man ville få af kæresten. På en måde dejlig intim, men ikke der jeg ville gå hen med et hold i nakken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 356 Skrevet søndag klokken 07:29 Lyder dejligt, må man røre? Hvor meget tøj har hun på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet søndag klokken 07:37 hvordan er hendes blow uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
polleplet 17 Skrevet søndag klokken 12:01 Fedtøre skrev, for 4 timer siden: Lyder dejligt, må man røre? Hvor meget tøj har hun på? Jeg spurgte om hun ikke hun kunne at tage tøjet af, så jeg kunne komme til at røre og det var hun helt med på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
webstar 2 Skrevet søndag klokken 22:30 Booba skrev, den 26.4.2025 at 22:25: Besøgte Mali den anden dag til 30min massage med HJ. Opkald gik fint, nemt at forstå hendes Dansk Stedet var semi diskret, ud til en trafikkeret vej, men man står alligevel lidt skjult så tror ikke nogen lægger mærke til en. Ingen store skilte med hvad der foregår, parkering er dog lidt underligt så det er nemmest bare at parkere ved indkøbcenter i nærheden og gå de 50m Massagen var fin, lidt vild eller nærmere enthusiastisk Handjob var kanon. Hun spurgte ind til hvordan jeg gerne ville have det og kom hele vejen rundt med masser af olie og pirring Jeg var fint tilfreds da jeg gik derfra, lidt langt for mig at køre, men kommer gerne igen https://annoncelight.dk/showad/420485 polleplet skrev, for 16 timer siden: Jeg besøgte hende selv for lidt tid siden. Hun er rigtig frisk. Jeg kom endlig kun for massagen, men hun fik mig overtalt til et HJ, som hun klarede super godt. Jeg havde et godt besøg hos hende. Jeg vil dog sige at hendes massage virkede ikke så "professionel". Det var mere, som man ville få af kæresten. På en måde dejlig intim, men ikke der jeg ville gå hen med et hold i nakken. hvordan ville i beskrive hendes udsende og alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booba 14 Skrevet mandag klokken 12:49 Hun er køn jeg tror hun er sidst 30'erne Hun havde en stor sort t-shirt på da jeg var der, så jeg så ikke meget til kroppen. Hun tilbød at tage trøjen af under HJ, lidt som om at hun havde glemt det. Der var vi dog så tæt på afslutningen at jeg sagde at det ikke var nødvendigt ærger jeg mig over bagefter for jeg tror at hun har store bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg