Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/426800
Besøgte denne smukke kvinde, hun er 35, fortalte hun mig, det er sikkert korrekt
Jeg havde en dejlig oplevelse, b2b, med hj og slikke hende, eller det var i omvendt rækkefølge, det er altså lækkert at slikke en kvinde der nyder det

Kan varmt anbefale hende, privat lejlighed på Viborgvej

Gav 1.200 for en time, der blev ikke snydt med tiden

Skrevet
  • Author

Jeg besøgte hende igen, hun er godt nok meget opmærksom på om vi har det godt, hun er en fornøjelse at slikke

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan hun massere, eller er det kun sex?

Viborgvej. Gammel kendt sted nær motorvejen, eller en anden lejlighed længere inde i byen?

Skrevet
Ventil skrev, den 26.4.2025 at 16:35:

https://annoncelight.dk/showad/426800
Besøgte denne smukke kvinde, hun er 35, fortalte hun mig, det er sikkert korrekt
Jeg havde en dejlig oplevelse, b2b, med hj og slikke hende, eller det var i omvendt rækkefølge, det er altså lækkert at slikke en kvinde der nyder det

Kan varmt anbefale hende, privat lejlighed på Viborgvej

Gav 1.200 for en time, der blev ikke snydt med tiden

Var hun våd og hvordan med behåring?

Skrevet
UnderSolen skrev, for 4 timer siden:

Kan hun massere, eller er det kun sex?

Viborgvej. Gammel kendt sted nær motorvejen, eller en anden lejlighed længere inde i byen?

Det er tættere på byen

Skrevet

Hvordan har hun det med kys? Og hvis hun gør, er det tante, indlevende eller bliver man bare snavet i gulvet?

• 3 weeks later...
Skrevet
Ventil skrev, den 1.5.2025 at 15:00:

Jeg besøgte hende igen, hun er godt nok meget opmærksom på om vi har det godt, hun er en fornøjelse at slikke

@Ventil Ville meget gerne høre mere om besøget? Kysser hun godt? Hvordan er blow? Er hun glat forneden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.