Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
mand/furesø skrev, den 26.4.2025 at 14:53:

https://annoncelight.dk/showad/421377   er der nogen som har besøgt denne kvinde .

Yep i går Dannebrogsgade Ålborg, det værste jeg har været ude for til dato, lille tyk Thai der ikke taler engelsk, hendes billeder video er falsk, hun kan ikke engang gi massage, det lagde hun ellers ud med, en blind uden arme kunne gøre det bedre, efter 3-4 min vendte jeg mig om for det var håbløst, så dælme om hun sagde massage pegede på sig selv, og hun lagde sig på ryggen, jeg sagde no no, jeg bad så om bj, jeg tror ikke hun havde prøvet det før, jamen jeg kan ikke beskrive hvor ringe det også var, så efter 2 min Max, sagde jeg ok, hun lagde så på ryggen, nu er jeg ikke speciel vild med missionærstillingen, men hun fattede minus. Og nu er det ikke fordi jeg har verdens største bandit små 17 måske 18, og jeg stikker ham forsigtigt ind i hulen, og kigger på hende, altså jeg hverken lyver overdriver eller noget i den retning, men hun lignede en som havde fået et par fingre i klemme i en bildør der er gået i baglås og ikke kunne åbnes. Jeg kørte forsigtigt frem og tilbage tre gange, så jeg trak mig, jeg bryder mig ikke om at se andre ha smerte, det er bare ikke mig, så kald mig svagpisser idc! Så jeg steg ud af sengen og tog mit tøj på igen, hun sagde massage massage mens jeg var ved at komme i tøjet jeg takkede pænt nej sagde farvel. Men jeg var ikke engang sur på hende bad heller ikke om at få pengene retur, jeg havde faktisk ondt af hende, for jeg kunne regne ud at hun ikke selv havde skrevet den annonce som lovede nærmest alt videoen billederne var ok hende, hun aner intet om hvad vedkommende der har lavet den, egentlig har skrevet om hvad hun tilbyder, det er satme sørgeligt efter min mening! Men jeg kan kun fraråde at besøge hende!

muvito

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.