Hop til indhold

Recommended Posts

Det os helt rigtigt, jeg er ny startet så mine priser lå relativt lavt i forhold til hvad jeg kunne se andre tog i min aldersgruppe og nationalitet. Ændrede priserne efter den første kunde kom og sagde at han synes det var for billigt og kom med hans bud på hvad han ville give. :) min debut uge i den her branche var uge 17. 

Håber det giver lidt svar på dine tanker, du skal selvfølgelig være velkommen til at skrive til mig. Bider ikke nu mindre du vil have det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annecute2002 skrev, for 19 timer siden:

Det os helt rigtigt, jeg er ny startet så mine priser lå relativt lavt i forhold til hvad jeg kunne se andre tog i min aldersgruppe og nationalitet. Ændrede priserne efter den første kunde kom og sagde at han synes det var for billigt og kom med hans bud på hvad han ville give. :) min debut uge i den her branche var uge 17. 

Håber det giver lidt svar på dine tanker, du skal selvfølgelig være velkommen til at skrive til mig. Bider ikke nu mindre du vil have det ;)

Nogen vil give mere og andre mindre. Personligt synes jeg 1000 kr for 15 er mere end hvad min økonomi kan bære desværre. 

Du ser ellers meget tiltalende ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annecute2002 skrev, for 23 timer siden:

Har sender dig privat besked, jeg vil rigtig gerne høre lidt nærmere -:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annecute2002 skrev, den 8.5.2025 at 14:14:

Okay men håber du kan forstå hvorfor jeg blev mistænksom, jeg skriver til dig og du giver mig en pris oversigt, vi skriver lidt og laver en aftaler og fra vi laver aftalen til vi skal mødes hæver du prisen til det dobbelte.

Men det hele stammer desværre fra at der er mange falske profiler og det kommer så også til at gå udover ægte profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår udmærket at du bliver mistænksom, det skal jeg selvfølgelig altid være opmærksom på i denne branche. Jeg går gerne langt for at bevis at jeg ikke er fake. 

Jeg bebrejder dig slet ikke, den her branche er gennemsøllet af fake profiler og folk der vil snyde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg fået besøgt hende, og nøj hun er en fræk lille sag, stram glat fisse og hun lader en komme i hende kæmpe plus ;)

Hun virker ret ny i det hele men hun er nem og snakke med og det kan virkelig mærkes at hun nyder sex fuldt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...