Hop til indhold

Recommended Posts

nike10 skrev, for 1 minut siden:

Hejsa 

Ved du om Maya holder ferie eller om hun er stoppet i Karise ?

;-)

Hun skulle være på ferie en måneds tid 

Måske hun trænger til at få ladet batterierne op :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, den 30.4.2025 at 09:09:

Og hvad med Jinni 

ja hvad med Jenny 

jeg har været et smut til jinny i dag da jeg blev tiltrukket af hendes billeder 

som er ægte nok dog af ældre dato men ikke meget .
Jinny er sød og smilende ret køn efter min smag ikke ret høj 155 ish 45 - 50 kg pæne former rigtig fine og store bryster til den lille krop . Ret bløde inden de hænger for meget og med et lille implantat slim man næsten ikke kunne mærke . Sut var med gummi og hun kysser ikke spurte hellere ikke til anal og massagen aner jeg heller ikke noget om da jeg ikke kunne styre lillmanden da hun kom tilbage til værelset så det må i selv prøve af :) 

hun er den lidt stille type som gør hvad man beder hende om om det var generthed eller professionalisme eller om hun bare er såden af natur kunne jeg ikke lige dreje .men smil og godt humør havde hun da.

snakker engelsk til basis behov 

hun er god med hænderne til handjob hvis det er det man søger jeg startet med det imens jeg bare nød udsigten af hende på knæ 

Blowjob med gummi var fint og semi dybt men glæden var ikke det vildeste med gummi på pølsen men hun gjorde det fint 

hun er glat barberet og har efter min mening en ret lækker fisse ikke for stram eller for løs ( hun har født et par børn ) 

Hun er ikke maya’s liga men jeg var fint tilfreds med mit besøg og kommer gerne igen da jeg bare tænder på hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...