Grinebideren 25 Skrevet fredag klokken 13:05 (edited) Hejsa Jeg er en frisk fyr på 52 år og er alm af udseende og bygning. Jeg søger en makker fra 98 / 86 området til en trekant med min sugarbabe engang imellem hos dig. Ingen homo. Hendes priser er rimelige og hun er en flot velskabt kvinde på 45 år. Du er 30 - 60 år og du må ikke være alt for overvægtig og vi skal kunne mødes hos dig. Du skal være frisk på, at bruge hende i alle huller uden kondom. Hun er især vild med analsex - Vi bliver begge testet regelmæssigt og det gør du selvfølgelig også Send mig en PB og skriv lidt om dig selv og hvor du kommer fra og husk, at oplyse dine krops-data. Vi sender ikke billeder Redigeret fredag klokken 13:13 af Grinebideren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 85 Skrevet fredag klokken 14:29 Hvad er 98/86 område for noget 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 25 Skrevet fredag klokken 17:43 Happyfeet skrev, for 3 timer siden: Hvad er 98/86 område for noget I de gode gamle dage var 86 området Østjylland og 98 området Nordjylland. Jeg har faktisk slet ikke tænkt på, at der måske ikke er så mange, som ved det længere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 793 Skrevet fredag klokken 18:24 Grinebideren skrev, for 39 minutter siden: I de gode gamle dage var 86 området Østjylland og 98 området Nordjylland Unge mand, jeg minde Dem om 06 og 08 områderne? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 25 Skrevet fredag klokken 19:04 Hr Lille Niels skrev, for 39 minutter siden: Unge mand, jeg minde Dem om 06 og 08 områderne? Det er rigtigt. Det var før 86 og 98 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 25 Skrevet søndag klokken 08:30 Det vil passe os fint, hvis du kan mødes om aftenen på hverdage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg