Hop til indhold

Makker søges til trekant med lækker sugarbabe

Featured Replies

Skrevet

Hejsa :)

Jeg er en frisk fyr på 52 år og er alm af udseende og bygning. Jeg søger en makker fra 98 / 86 området til en trekant med min sugarbabe engang imellem hos dig. Ingen homo. Hendes priser er rimelige og hun er en flot velskabt kvinde på 45 år. Du er 30 - 60 år og du må ikke være alt for overvægtig og vi skal kunne mødes hos dig. Du skal være frisk på, at bruge hende i alle huller uden kondom. Hun er især vild med analsex ;) - Vi bliver begge testet regelmæssigt og det gør du selvfølgelig også :)

Send mig en PB og skriv lidt om dig selv og hvor du kommer fra og husk, at oplyse dine krops-data.  Vi sender ikke billeder :) 

Redigeret af Grinebideren

Skrevet
  • Author
Happyfeet skrev, for 3 timer siden:

Hvad er 98/86 område for noget :lol:

I de gode gamle dage var 86 området Østjylland og 98 området Nordjylland. Jeg har faktisk slet ikke tænkt på, at der måske ikke er så mange, som ved det længere :) 

Skrevet
Grinebideren skrev, for 39 minutter siden:

I de gode gamle dage var 86 området Østjylland og 98 området Nordjylland 

Unge mand, jeg minde Dem om 06 og 08 områderne?

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 39 minutter siden:

Unge mand, jeg minde Dem om 06 og 08 områderne?

Det er rigtigt. Det var før 86 og 98

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.