Hop til indhold
BuckSwope

Struer, Emmy

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394414

Jeg besøgte Emmy i Struer for nyligt, og det var et glimrende besøg. Hun er sød og meget snaksalig. Det var nemt at lave en aftale og hun holder det hun lover.

Massagen var ikke hendes bedste side men det var ok. Det blev i den grad opvejet af resten af sessionen.

Det er ikke Fonfon, hun låner hendes annonce mens hun er på ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til hende for at høre til priser.  Starter altid beskeden med et hej og en kort præcis instruktion af mig og slutter beskeden pænt af.

Hendes svar kopieret direkte ind:

"Make sure that you will really come ok"

Jeg svarer at jeg selvfølgelig dukker op hvis jeg laver en aftale.   Derefter radiotavshed.

Men så tjente hun ikk de penge jo...  B)

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 7 timer siden:

Jeg skrev til hende for at høre til priser.  Starter altid beskeden med et hej og en kort præcis instruktion af mig og slutter beskeden pænt af.

Hendes svar kopieret direkte ind:

"Make sure that you will really come ok"

Jeg svarer at jeg selvfølgelig dukker op hvis jeg laver en aftale.   Derefter radiotavshed.

Men så tjente hun ikk de penge jo...  B)

/ Western

Hun havde været en del genereret af afbud så indledningsvis ville hun også været sikker på jeg kom, og bekræfte min booking den følgende dag fra morgenen af men så var der heller ikke noget. Jeg var måske bare heldigere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BuckSwope skrev, den 25.4.2025 at 10:23:

https://annoncelight.dk/showad/394414

Jeg besøgte Emmy i Struer for nyligt, og det var et glimrende besøg. Hun er sød og meget snaksalig. Det var nemt at lave en aftale og hun holder det hun lover.

Massagen var ikke hendes bedste side men det var ok. Det blev i den grad opvejet af resten af sessionen.

Det er ikke Fonfon, hun låner hendes annonce mens hun er på ferie.

Er det retvisende billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...