Hop til indhold

Massage Wellness Gelsted 5591 /Vest Fyn

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre på Fyn..

jeg vil høre om der er nogen der har været forbi hende her..? 

https://annoncelight.dk/showad/426518

Jeg syntes ikke umiddelbart jeg har kunne finde noget…

er der nogen der har været forbi og kan berette lidt..?

f.eks. hvad ligger der i “god afslutning”..? 

på forhånd tak 

Redigeret af odensefyr1981

Skrevet

Har ikke været der men tænker ikke den er en håndtrol til 1600 for en time for så er det sku for dyrt :D

Skrevet

Tak for dit input til tråden, @Alsmand. Husk at bidrag til trådene i anmeldelser og efterlysninger skal være relevante for den GP, der diskuteres i tråden. 

Alsmand skrev, for 12 timer siden:

Har ikke været der men tænker ikke den er en håndtrol til 1600 for en time for så er det sku for dyrt :D

Redigeret af Stapler

Skrevet

Ja, og det er hende på billederne, @odensefyr1981. De skifter lidt på de forskellige annoncer, og med de nuværende kan man ikke se hvor lækker hun er: En stjernegod krop, meget fit og fast - med kuglerunde og lidt hårde silikonebryster, der nok er hendes svageste punkt. Men bagdelen er så tæt på perfekt som man kan komme, og så det hele med den lækreste mørke og glatte hud. 

Hun giver faktisk en rigtig god massage også. Jeg fik en halv time med svensk til afslutning og tror det kostede 600 - kan ikke huske det. Men når der står at lat er med kondom, så er det helt bogstaveligt: Jeg har aldrig før fået en håndtrold med gummi, og det bidrager ikke til noget - tværtimod. Lidt sært. Men som sagt: Massagen er professionel og god. 

Hun har arbejdet under forskellige navne igennem årene og har tidligere tilbudt sex også - og som jeg læser det gør hun det vist egentlig stadig. Det er bare dyrt. Jeg har haft fornøjelsen engang for år tilbage i Odense, og dér var hun også meget professionel. 

Meget lækker pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.